Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Bra film på NRK2 i kveld

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-07, 15:04   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Bra film på NRK2 i kveld

I kveld viser de nemlig Peter Greenaways "Kokken, Tyven, hans kone og hennes elsker".

http://www.imdb.com/title/tt0097108/

Den er verd å se!

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 15:10   #2
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bra film på NRK2 i kveld

Å, den så jeg for maaaange år siden. Må vurdere å se den igjen.

Gammel 19-05-07, 15:18   #3
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Å, den så jeg for maaaange år siden. Må vurdere å se den igjen.

Jeg har sett den flere ganger og jeg liker den meget godt. Den er en utpreget "filmklubbfilm", et godt stykke unna mainstream.

Gammel 19-05-07, 15:36   #4
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Plot Keywords:

Female Nudity / Female Full Frontal Nudity / Controversial / Danger / Male Full Frontal Nudity

Gammel 19-05-07, 15:42   #5
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har ikke fått sett den enda, men har hatt lyst til å se den lenge, så får ta den opp (får tre venninner på besøk i kveld). Har derimot spist på restauranten med samme navn (oppkalt etter filmen) i København og det var en stor opplevelse i matveien, så håper den gir meg en like god filmopplevelse

Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 15:46   #6
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Plot Keywords:

Female Nudity / Female Full Frontal Nudity / Controversial / Danger / Male Full Frontal Nudity

Ja, i USA er vel det en gyldig omtale av filmen.

Hele keywordslisten her: http://www.imdb.com/title/tt0097108/keywords

Gammel 19-05-07, 20:06   #7
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den så jeg vel på Frogner kino - "Filmen du gikk glipp av" for tja, cirka 16 år siden. Jeg husker den var mycket bra, men at jeg ble litt uvel. Hmm, jeg tror jeg satser på "Den franske løytnants kvinne" på NRK 1 i stedet. For der er jo Jeremy Irons med. :sikler:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 20:11   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Plot Keywords:

Jeg la merke til at de hadde veldig mange forskjellige keywords på sex og nakenhet, men vold var det ikke så viktig med. Det fikk greie seg med et par stykker.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 20:13   #9
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den har jeg sett, og det frister ikke til gjentagelse.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 21:22   #10
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg så den på kino for 100 år siden, og da syntes jeg den var VELDIG sær og spesiell. Mulig jeg må prøve meg på den på ny ...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:51.