|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trøtt
|
![]() Bra film på NRK2 i kveld
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bra film på NRK2 i kveldÅ, den så jeg for maaaange år siden. Må vurdere å se den igjen.
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Bra film på NRK2 i kveldPlot Keywords:
![]() |
#5 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bra film på NRK2 i kveldHar ikke fått sett den enda, men har hatt lyst til å se den lenge, så får ta den opp (får tre venninner på besøk i kveld). Har derimot spist på restauranten med samme navn (oppkalt etter filmen) i København og det var en stor opplevelse i matveien, så håper den gir meg en like god filmopplevelse
![]() |
#6 |
trøtt
|
![]() Sv: Bra film på NRK2 i kveld
Ja, i USA er vel det en gyldig omtale av filmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Textrovert
|
![]() Sv: Bra film på NRK2 i kveldDen så jeg vel på Frogner kino - "Filmen du gikk glipp av" for tja, cirka 16 år siden. Jeg husker den var mycket bra, men at jeg ble litt uvel. Hmm, jeg tror jeg satser på "Den franske løytnants kvinne" på NRK 1 i stedet. For der er jo Jeremy Irons med. :sikler:
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Bra film på NRK2 i kveld
Jeg la merke til at de hadde veldig mange forskjellige keywords på sex og nakenhet, men vold var det ikke så viktig med. Det fikk greie seg med et par stykker.
![]() |
#10 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Bra film på NRK2 i kveldJeg så den på kino for 100 år siden, og da syntes jeg den var VELDIG sær og spesiell. Mulig jeg må prøve meg på den på ny ...
![]() |
|
|