|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Sitter med beina høyt etter å ha vært ute i hele ettermiddag og kveld. Mannen legger eldstemann, men sa han skulle stikke til naboen en tur etterpå. Jeg tenkte jeg skulle knø i sofaen resten av kvelden.
|
|
|
#42 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Jeg har lagt ungene og ryddet litt, og sitter nå på verandaen og skal se over leksene til eldste. Etterpå skal jeg kanskje lese litt.
|
|
|
#43 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Jeg sitter i sofaen og ser på at Herremannen tar situps.
|
|
|
#44 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Ser på Ullared og ler. Mannen er ute og handler.
|
|
|
#45 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Jeg har faktisk akkurat ligget på armen til min kjære. Det var veldig lenge siden sist, og sårt etterlengtet. Nå skal jeg få mellomste i seng, legge på senga og hente litt pepsimax! |
|
|
|
|
|
#46 |
|
One of These Days
|
Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Sitter i sofaen og melder meg og et par venner på Colour me rad. Ellers skal jeg snart lese ferdig Harlan Coben-boka jeg har ved siden av meg. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Klar
|
Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?
Så koselig, Krem. Det er deg veldig vel unt |
|
|
|
|
|
#48 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Har hengt opp klesvask, og tar en liten time out før rydding av kjøkkenet, inkludert tømming av oppvaskmaskinen. Tidenes kjedeligste husarbeidsoppgave...
|
|
|
|
#49 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Sitter alene i sofaen som jeg vanligvis gjør, singel som jeg er.
|
|
|
|
#51 |
|
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Jeg har akkurat kommet hjem fra jobb hvor jeg har vært siden halv åtte i mårrest. Nå skal jeg bare slappe av og se tredje og siste episode av Kronjuvelene på Nrk nett TV. Serien anbefales på det varmeste.
|
|
|
#52 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Har akkurat lagt minsten. Har tullet litt i senga, kilt og lest litt i Supertruse-boken. Han er så enkel. Snur seg bare rundt og sovner på 10 sek.
|
|
|
|
#53 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Sitter ute på trappa og svetter ut joggeturen. Fuglesang og humlesurr
|
|
|
#54 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Her har det vært tordenvær, vi har nappa ut tv-en, ungene sover og jeg spiller Scrabble med mannen. Han spiller altfor mye Wordfeud til at det er særlig gøy for meg.
|
|
|
|
#55 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Jeg har vært på FAU-møte, og burde rydde opp, men jeg skal se Mad Men i stedet. Eldste har akkurat lagt seg, og mannen er i en annen by, men jeg har en klissvåt pusekatt jeg kan kose med, da. Han er alltid ekstra kosete når det regner ute. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Jeg lager eksamensoppgaver og surfer litt innimellom. Skal få eldste og overnattingsgjest i seng. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Sitter helt alene i sofaen med ullared på skjermen. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Jeg ligger og småsover på sofaen med migrene fra helvete.
|
|
|
#59 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Ser på Mandela: Veien til frihet sammen med nesteldsten. Eldsten leser til prøvemuntlig, og nestyngsten bør forte seg i seng etter dagens fotballkamp. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
|
Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Eg surfer etter hotell/ leilighet i Barcelona- området i sommer.
|
![]() |
|
|