|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Hvor kjøpe solfaktorklær til større barn?Barn 10-12 år (146-164)? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kjøpe solfaktorklær til større barn?H&M og Kappahl mener jeg har, jeg har iallefall kjøpt på Kappahl. Og ebay. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kjøpe solfaktorklær til større barn?Stormberg har ihvertfall hatt voksenstørrelser. Kjedeforretningene her hjemme stopper vanligvis på 128. Mulig de minste størrelsene passer store barn også. Vi kjøper mye når vi er ute og reiser, i forretninger hvor de selger vannsportutstyr har de gjerne slikt i de fleste størrelser. På ebay har de stort utvalg. Søk på rash guard. Quiksilver og O'Neill har mange fine til gutter.
|
|
|
#5 |
|
Står på egne ben
Sv: Hvor kjøpe solfaktorklær til større barn?Solfaktor trøyer har jeg kjøpt på Kappahl til større unger. Har hengt sammen med badetøyet. POP har vel opp til str. 152, men jeg synes de er litt små i størrelsen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvor kjøpe solfaktorklær til større barn?Reima har til 164. www.reimashop.no
|
|
|
|
#7 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor kjøpe solfaktorklær til større barn?Til så store barn altså? Er du sikker på at de vil gå med det da?
|
|
|
|
#8 |
|
I mål
|
Sv: Hvor kjøpe solfaktorklær til større barn?
Min har ikke noe annet valg enn å gå med det innimellom. Om alternativet er å sitte stille i skyggen og droppe badingen, velges solfaktorklær anytime. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Står på egne ben
Største tulla mi hater virkelig å smøre seg med solkrem, så da tar hun gladelig på ei sånn t-skjorte i steden i badestoff med solfaktor og bare må smøre fjeset og armene. De ser jo ut som ei vanlig t-skjorte flere av dem. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
kamerat
|
Mine på straks ni og elleve H-A-T-E-R solkrem, og velger gladelig å gå i UV-tøy for å redusere smøringen fortsatt. Kjekt for alle parter. Vi veksler en del mellom vanlig badetøy og UV-tøy.
|
|
|
#11 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sånn er min og. Samt at huden hans har godt av litt solkrempause. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
I mål
|
Vi også, jeg synes UV-tøy er veldig god avlastning for smøring, hyl og skrik |
|
|
|
|
|
#13 |
|
...
De voksne har også slike t-skjorter til bruk i sterk sol. Veldig mange kule hvis ser på surfetøy-merkene. Når det gjelder bruk så er det ikke så mye valg når man er i sterk sol. Enten smøre ofte, med tilhørende tørketid før man kan bade igjen, eller dra på en t-skjorte. Lett valg for mine.
|
|
|
#14 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvor kjøpe solfaktorklær til større barn?Her brukes UV-tøy med glede. Alle syns UV-tøy er ganske kult, egentlig.
|
|
|
#15 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor kjøpe solfaktorklær til større barn?Sjekk surfe-butikker.
|
|
|
#16 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Hvor kjøpe solfaktorklær til større barn?Datteren på 11 har lys hud som lett blir brent til tross for hyppig smøring med høy faktor. Hun bruker gladelig UV-klær for å slippe solbrentheten. Vi har kjøpt på Boden.
|
|
|
#17 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Hvor kjøpe solfaktorklær til større barn?Triboard har fantastiske uv klær til barn og helt opp til voksne.
|
|
![]() |
|
|