|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvordan dekke til et hjørne hvor tapeten sagger?Dette er en gammel stue med malt "stofftapet". Å legge ny tapet gidder jeg ikke.. tror jeg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan dekke til et hjørne hvor tapeten sagger?
Sånn gammeldags strie? Den blir ikke alltid så fin når den er malt, skjøtene reiser seg, til og med enden oppe i taket og nede ved veggen kan bøye seg utover. I hvert fall skjedde det da jeg malte gammel 70 talls strie. Jeg lånte en damp-dings hos interiørbutikken, slet den av og skrapet at vekk. Det er mye jobb så jeg forstår at du må være klar for den når du starter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
|
Nei det er ikke strie tror jeg. Stofftapet, dvs tapet med "tråder" nedover. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvordan dekke til et hjørne hvor tapeten sagger?Skjære bort "krøllene" og sparkle det glatt?
![]() |
#5 |
Pauset
|
Da blir det en strukturforskjell. Tror det er bedre å tapetsere om en vegg da, men det gidder jeg ikke. Ser egentlig etter en fin hylleløsning eller noe sånt tror jeg... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|