Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor mye spiser en 10-/11-åring?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-14, 16:02   #10
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye spiser en 10-/11-åring?

Takker for mange og gode svar

Å få i henne (nok) mat har vært en kamp helt fra hun ble født, så jeg tror ikke det er en spiseforstyrrelse, det har liksom alltid vært sånn. Og usunne saker som kjeks, sjokolade, is o.l. går ned på høykant

Jeg er fullstendig klar over at nudler/makaroni ikke akkurat er optimalt. Men dersom alternativet er ingenting, hva gjør man?? LilleVenn virker uheldigvis til å være typen som ikke blir så sulten at hun spiser dersom hun bare går lenge nok uten mat. Hun blir bare slapp og utmattet.

Sikkert heller ikke optimalt, men jeg har kjøpt inn energibarer som hun kan spise før trening, det er ihvertfall kaloririkt med et visst proteininnhold om ikke annet.

Det er ganske ille når læreren forslår å sende med henne nugatti/sjokade på skolematen dersom det kan få henne til å spise mer...

Jeg skal kontakte helsesøster Jeg kjenner henne og tror hun har god peiling på kosthold. Greia er at det har LilleVenn og egentlig, men det hjelper liksom ikke

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:43.