Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Ryddetips?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-14, 12:53   #5
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryddetips?

Jeg har samme problem som Gaia og her kommer det rett og slett av at jeg bor på veldig lite plass. Vi er én voksen og ett barn på ca 30 kvm, og jeg må jo ha skolebøker, vi må ha leker, vi må ha klær etc. Og når jeg har så lite plass, skal det bare bittelitt rot til før det ser helt forferdelig ut. Nå har jeg alle pensumbøkene mine stablet på spisebordet (som også fungerer som arbeidspult) og det ligger en tøffel som er poden sin på gulvet, og det ser så rotete ut her at jeg får vondt inni meg.

Jeg kastet og kvittet meg med alt jeg kunne kvitte meg med før jeg flyttet fra huset og hit. Da vi bodde på 120 kvm så det aldri så rotete ut som det gjør nå, enda vi hadde vannvittig mye mer ting.

Det som har hjulpet meg er å ha mye skaper og skuffer med dører, sånn at tingene blir usynlige. Det hjelper betraktelig.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:36.