|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#44 |
|
intro
|
Sv: Gode bukser til smale knøtte-jenter?
Denne er det jeg mener. De vi har, er helt mørkeblå, uten disse "flekkene" som den på bildet har. Ser her at det er regulerbart liv også. Helt super bukse - Ivar vil knapt gå i noe annet.
|
|
|
|
#45 |
|
nju nja njo
|
Sv: Gode bukser til smale knøtte-jenter?Inspirert av denne tråden har vi nå testet de Cubus-buksene og de var ikke dumme altså.
|
|
|
#47 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Gode bukser til smale knøtte-jenter?Jeg må innrømme at jeg ikke ser på hva buksene heter. Jeg visste ikke at barneklær hadde navn på buksemodellene engang jeg.
|
|
|
#49 |
|
Har bakt søte kaker
|
Herlig altså. Det er jo en million navn de buksene kunne hatt.
|
|
|
#50 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode bukser til smale knøtte-jenter?Jeg har diskutert dette tidligere i en annen tråd, der jeg sukket oppgitt over utvalget av løstsittende bukser, og fikk inntrykk av at de fleste synes at det er helt ok at buksene beregnet til jenter i barnehagealder heter sånt som slim fit og superskinny (for hva skulle de vel ellers hete?), siden det visstnok handler om fasongen på buksa, og ikke på jenta som skal være inni, og dessuten vet ikke barna hva buksene heter.
|
|
|
#51 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Gode bukser til smale knøtte-jenter?JEG liker trange bukser selv og så fremt de er myke som tights liker snuppa det også. Ikke noe ekstra stoff som slenger eller kan hekte seg fast. Men, jeg synes produsenten kan bruke hodet når de navngir plaggene.
|
|
|
#52 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Gode bukser til smale knøtte-jenter?Jeg er helt enig med Maverick, men mener dette har blitt diskutert før der det ble hevdet av en del at slike navn ikke hadde særlig signaleffekt (med forbehold om feil hukommelse). Jeg mener dog det motsatte. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Gode bukser til smale knøtte-jenter?Cubus har. De er kjempefine og skikkelig myke. Ikke noe fan av Cubus, men buksene er kjempefine. Olabukser altså.
|
|
|
|
#54 |
|
etterpåklokest
|
Mens min tredjeklassing nekter gå i vide bukser, hun vil bare ha på seg helt tettsittende, trange bukser. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
nju nja njo
|
Sv: Gode bukser til smale knøtte-jenter?Jeg tenkte ikke over at buksene het det? Tror det sto "slim" på de jeg kjøpte.
|
|
|
#56 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Gode bukser til smale knøtte-jenter?Nå har jeg vært på handling. Siden jeg fikk 3 for 2 i barneavdelingen hos Lindex og de ligger to etasjer under kontoret ble det der.
|
|
|
#57 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hva heter de? Yngste trenger bukser, smal.
|
|
|
#58 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode bukser til smale knøtte-jenter?Fant turkis dongeribukse til min superslanke 9-åring på Cubus av alle plasser. Ingenting som holder seg oppe på henne :/
|
|
|
|
#59 |
|
Curlingkone
|
Sv: Gode bukser til smale knøtte-jenter?Meandi bruker vi på jenta vår som er ganske kraftig. De tror jeg blir vide til jenta di kokos.
|
![]() |
|
|