|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tråden for utbrudd
Jeg hadde den str på terrassen på det andre huset. Lurt å ha en sittegruppe med sofa og en med bord og stoler. Så kan du ha noen store potter med litt busker og mye blomster.
![]() |
#142 |
Dig for victory!
|
Går så fint, atte! Vår er også ganske stor, og vi har sittegruppe med sofa, spisebord med stoler, putekasse, noen benker med krukkeplanter på, et hjørne med tomatplanter i krukker, et par større krukker som står for seg sjøl, og så ei solseng eller to. Vips - fullt.
— Roald Dahl, Matilda Sist redigert av Matilda : 30-05-14 kl 08:28. Årsak: Jugde visst på størrelsen :knegg: |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Tråden for utbruddNote to self. Når man har funnet den prefekte rødfargen fra Henna, IKKE spre nyheten til alle som lovpriser fargen din både hos frisøren, på gata av både vanlige folk og frisører osv, for da går det tomt!?!
![]() |
#150 |
ctrl+z
|
Jeg får bråta mer utdanning.
![]() |
#151 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Tråden for utbruddJeg er i UDF fortsatt jeg og. Men jobber jo som personalrådgiver i brannvesenet.. og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Har sjekka med Samfunnsviterne - og de passer bra ift masteren jeg tok, men de har dårligere avtaler ift forsikringer og sånn, som jeg synes jeg har bra av nå.
![]() |
#152 |
Dig for victory!
|
Nei, jeg har vel ikke så veldig tro på at det blir noe særlig endringer for vår del, heller, men da går vi i det minste under med flagget til topps. Eller noe.
![]() |
![]() |
#154 |
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan jo sjekke vilkårene hos Akademikerforbundet?
![]() |
#155 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Tråden for utbruddJeg skjønner ikke helt saksofonen til minsten. Den vil ikke oppføre seg som jeg vil... Enda jeg sneik meg til å øve før han kom hjem siden jeg ikke får lov av ham å spille på den (han fikk den forrige torsdag, og jeg vil lære å spille på den!).
![]() |
#159 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Tråden for utbruddHvilken naturlov er det som tilsier at barn alltid må begynne oppkastsjau på natta!?
![]() |
#160 |
Dig for victory!
|
Her har vi vaska sengetøy, dyne, håndklær, pysjer, klær og Nøstebarnteppe ...
![]() |
![]() |
|
|