Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Tråden for utbrudd

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-14, 21:35   #141
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tråden for utbrudd

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Joho! Jeg finner jo ikke møbler som er store nok!

(Men du har kanskje rett det er litt feil å klage)

Jeg hadde den str på terrassen på det andre huset. Lurt å ha en sittegruppe med sofa og en med bord og stoler. Så kan du ha noen store potter med litt busker og mye blomster.

Gammel 25-05-14, 21:37   #142
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Vi har for stor terrasse, hvordan i alle dager skal jeg klare å innrede 80Kvm.

Går så fint, atte! Vår er også ganske stor, og vi har sittegruppe med sofa, spisebord med stoler, putekasse, noen benker med krukkeplanter på, et hjørne med tomatplanter i krukker, et par større krukker som står for seg sjøl, og så ei solseng eller to. Vips - fullt.

Sist redigert av Matilda : 30-05-14 kl 08:28. Årsak: Jugde visst på størrelsen :knegg:
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 14:34   #143
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Note to self. Når man har funnet den prefekte rødfargen fra Henna, IKKE spre nyheten til alle som lovpriser fargen din både hos frisøren, på gata av både vanlige folk og frisører osv, for da går det tomt!?!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 16:31   #144
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enkelt og greit.

Gammel 26-05-14, 16:45   #145
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan ikke sovne før etter fotballkampen til guttungen og middag er servert og ungene er under kontroll. Kan ikke sovne. Kan ikke sovne. :mantra:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 16:46   #146
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utdanningsforbundet!

Gammel 26-05-14, 17:12   #147
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Utdanningsforbundet!

Lektorlaget.

Gammel 26-05-14, 17:15   #148
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utdanningsforbundet!

Ja.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 17:17   #149
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Godt summert.

Gammel 26-05-14, 17:21   #150
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Lektorlaget.

Jeg får bråta mer utdanning. Jeg er organisert i Skolenes Landsforbund jeg, men det hjelper jo lite når Udf legger lista med å godta den håpløse skissen. Bah.

Gammel 26-05-14, 17:26   #151
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er i UDF fortsatt jeg og. Men jobber jo som personalrådgiver i brannvesenet.. og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Har sjekka med Samfunnsviterne - og de passer bra ift masteren jeg tok, men de har dårligere avtaler ift forsikringer og sånn, som jeg synes jeg har bra av nå. Så hvem som kan ivareta meg best, det vet jeg jammen ikke.

Gammel 26-05-14, 17:50   #152
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Standard

Jeg får bråta mer utdanning. Jeg er organisert i Skolenes Landsforbund jeg, men det hjelper jo lite når Udf legger lista med å godta den håpløse skissen. Bah.

Nei, jeg har vel ikke så veldig tro på at det blir noe særlig endringer for vår del, heller, men da går vi i det minste under med flagget til topps. Eller noe.

Gammel 26-05-14, 17:57   #153
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Ja, min tanke også ifht SL. De er hvertfall enig med medlemmene sine.

Gammel 26-05-14, 18:08   #154
Engasjert
Stressa før

Engasjert sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg er i UDF fortsatt jeg og. Men jobber jo som personalrådgiver i brannvesenet.. og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Har sjekka med Samfunnsviterne - og de passer bra ift masteren jeg tok, men de har dårligere avtaler ift forsikringer og sånn, som jeg synes jeg har bra av nå. Så hvem som kan ivareta meg best, det vet jeg jammen ikke.

Du kan jo sjekke vilkårene hos Akademikerforbundet?

Gammel 26-05-14, 18:14   #155
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skjønner ikke helt saksofonen til minsten. Den vil ikke oppføre seg som jeg vil... Enda jeg sneik meg til å øve før han kom hjem siden jeg ikke får lov av ham å spille på den (han fikk den forrige torsdag, og jeg vil lære å spille på den!).

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 18:26   #156
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Utdanningsforbundet!

Signerer!

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 18:38   #157
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Engasjert, her.

Du kan jo sjekke vilkårene hos Akademikerforbundet?

Samfunnsviterne er vel under det etter hva jeg forsto?

Gammel 26-05-14, 19:23   #158
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Samfunnsviterne er vel under det etter hva jeg forsto?

Nei. Samfunnsviterne er under Akademikerne. Akademikerforbundet er under Unio. En smule forvirrende.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-14, 00:09   #159
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Hvilken naturlov er det som tilsier at barn alltid må begynne oppkastsjau på natta!? *Brukt sykt barn-dagen på å vaske sengetøy og dyne*

Gammel 27-05-14, 00:16   #160
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Hvilken naturlov er det som tilsier at barn alltid må begynne oppkastsjau på natta!? *Brukt sykt barn-dagen på å vaske sengetøy og dyne*

Her har vi vaska sengetøy, dyne, håndklær, pysjer, klær og Nøstebarnteppe ...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:59.