Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Underholdning på fly for en 2-åring?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-07, 19:12   #11
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Underholdning på fly for en 2-åring?

Vi har nettopp reist 4.5 time tur retur med 2-åring uten DVD og det gikk da så det suste det. Han hadde riktignok eget sete og jeg må si at jeg ville kjøpt det hvis mulig selv om han bare hadde vært nesten to.
Vi gjorde det enkelt. Et klesskift, stelleeffekter, noen bøker, noen biler og litt kjeks. Det medbragte var uansett begrenset interessant. Kjeksen var det mest nyttige. Jeg ville ikke tatt med mye småting, det er forferdelig masete å plukke opp alt som faller på gulvet i det trange flyet.
Vanlig matpakke er lov.
Vi hadde også en del engangs våtservietter. Meget nyttig både der og på resten av ferien.

Signerer forøvrig Tinetoff, ikke krisemaksimer og ta med "hele livet" deres i håndbagasjen, det går helst bra. Og det er bedre jo mindre dere har å dra på.

God tur!

apan er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:42.