|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengreJeg forstår ham godt, særlig siden det kan høres ut som ferien er tilpasset de yngre? Jeg var på min siste ferie sammen med familien da jeg var 15.
![]() |
![]() |
#2 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengreJa. Familieferien i år var 14 dg i Thailand i februar. Årets sommerferie blir derfor på øya til besteforeldre, norwaycup og muligens Kristiansand (12åeingen skal spille) og nå om en uke, ei langhelg i Tønsberg pga seiling. Men han lider ingen nød. Han og faren er i Trondheim i helga på golf. Vi har sagt han får være hjemme Norwaycuphelga, men det gjør litt vondt i mammahjertet når han ikke vil være med til Tønsberg heller....
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengre
Jeg FIKK ikke være med familien på ferie den sommeren jeg fylte 17. Tuller ikke. De fleste jeg har sagt dette til reagerer veldig. Men det er sant. De tok medlillesøsteren min på 14 på utenlandstur den sommeren. Jeg hadee ikke ytret noe ønske om å være hjemme, men det måtte jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Samme her!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
Mine foreldre hadde ikke tatt med meg på ferie da jeg var 17, altså. I like liten grad som det hadde falt meg inn å være med.
![]() |
![]() |
#7 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Falt deg inn å være med? Er det en selvfølge at 17-åringer ikke ønsker å være med familien på ferie? Vår ferie er tilpasset alle aldre, de små og de store. 4 uker i Thailand med de opplevelser som finnes der er like artig for alle. Ferie i Legoland kan jeg forstå ikke er så stas da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
![]() |
![]() |
|
|