Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Når barna ikke vil være med på ferie lenger

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-14, 09:08   #1
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengre

Jeg forstår ham godt, særlig siden det kan høres ut som ferien er tilpasset de yngre? Jeg var på min siste ferie sammen med familien da jeg var 15.

Gammel 01-06-14, 09:32   #2
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Ja. Familieferien i år var 14 dg i Thailand i februar. Årets sommerferie blir derfor på øya til besteforeldre, norwaycup og muligens Kristiansand (12åeingen skal spille) og nå om en uke, ei langhelg i Tønsberg pga seiling. Men han lider ingen nød. Han og faren er i Trondheim i helga på golf. Vi har sagt han får være hjemme Norwaycuphelga, men det gjør litt vondt i mammahjertet når han ikke vil være med til Tønsberg heller.... han vokser jo fra oss... Men det er kanskje mest mitt problem...

Besteforeldrene synes det var veldig stas at han heller ville på hytta med dem, enn til Oslo med oss...

Gammel 01-06-14, 13:01   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg forstår ham godt, særlig siden det kan høres ut som ferien er tilpasset de yngre? Jeg var på min siste ferie sammen med familien da jeg var 15.

Jeg FIKK ikke være med familien på ferie den sommeren jeg fylte 17. Tuller ikke. De fleste jeg har sagt dette til reagerer veldig. Men det er sant. De tok medlillesøsteren min på 14 på utenlandstur den sommeren. Jeg hadee ikke ytret noe ønske om å være hjemme, men det måtte jeg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 13:06   #4
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg FIKK ikke være med familien på ferie den sommeren jeg fylte 17. Tuller ikke. De fleste jeg har sagt dette til reagerer veldig. Men det er sant. De tok medlillesøsteren min på 14 på utenlandstur den sommeren. Jeg hadee ikke ytret noe ønske om å være hjemme, men det måtte jeg.

Samme her!!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 13:09   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Samme her!!

Jøss, har dette skjedd flere! Alle jeg forteller dette til får bakoversveis.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 13:44   #6
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jøss, har dette skjedd flere! Alle jeg forteller dette til får bakoversveis.

Mine foreldre hadde ikke tatt med meg på ferie da jeg var 17, altså. I like liten grad som det hadde falt meg inn å være med.

Gammel 01-06-14, 13:47   #7
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Mine foreldre hadde ikke tatt med meg på ferie da jeg var 17, altså. I like liten grad som det hadde falt meg inn å være med.

Falt deg inn å være med? Er det en selvfølge at 17-åringer ikke ønsker å være med familien på ferie? Vår ferie er tilpasset alle aldre, de små og de store. 4 uker i Thailand med de opplevelser som finnes der er like artig for alle. Ferie i Legoland kan jeg forstå ikke er så stas da.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 13:54   #8
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Falt deg inn å være med? Er det en selvfølge at 17-åringer ikke ønsker å være med familien på ferie? Vår ferie er tilpasset alle aldre, de små og de store. 4 uker i Thailand med de opplevelser som finnes der er like artig for alle. Ferie i Legoland kan jeg forstå ikke er så stas da.

Rolig nå. Har jeg sagt at det er en selvfølge for alle 17-åringer? For meg var det en selvfølge.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:53.