Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvorfor bruker du parfyme?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-14, 22:15   #61
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvorfor bruker du parfyme?

Bruker det bare når jeg skal på fest for da er jeg så tett i nesten uansett. Tåler ikke parfyme

Gammel 30-05-14, 09:45   #62
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker ikke parfyme.

Jeg bruker veldig begrenset med ting som dufter. Vi bruker vaskemiddel uten lukt. Men jeg bruker deodorant og akkurat nå bruker jeg en bodylotion fra BodyShop som lukter vanilje, og som jeg synes er nydelig. Body Shop produkter lukter jo ganske sterkt, men denne synes jeg er såpass diskret at jeg håper det passerer.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-14, 10:08   #63
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker bittelitt lett parfyme fordi jeg liker lukten, samme mengde, tar ikke mer og mer etterhvert som jeg blir vant til den selv. Og jeg tar sjelden offentlige transportmidler, så jeg er vanligvis ikke så tett innpå folk. Så jeg håper jo at med den minimale bruken er det svært få hypersensitive som er nært nok innpå meg til å reagere. Både mann og sønn er allergikere, men reagerer ikke på min parfymebruk, om de hadde gjort det så hadde jeg selvfølgelig droppet det helt.

Unngår å bruke parfyme når jeg skal ta fly eller på kino, har selv måttet forlate kinosalen med migrene fordi jeg kom ved siden av en som virkelig var nedsprayet av en fryktelig sterk og vond lukt. Skyllemiddel kan være like ille, det bruker jeg aldri.

Vaniljeduft syns jeg er skikkelig kvalmende og kunne aldri hatt det selv, men jeg hadde neppe reagert på andres bodylotion.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-14, 10:32   #64
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker parfyme en sjelden gang, dersom jeg skal ut eller noe sånt. Men etter at faren min fikk stråleskader tåler han ikke parfyme i det hele tatt, så derfor bruker jeg det mindre og mindre.

Gammel 30-05-14, 10:47   #65
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har min helt egne lukt, som henger i og er i bruk hver eneste dag.
Å`d`ø Manure.

Jeg er fullt klar over at jeg i de fleste sammenhenger lukter litt fjøs. Det sitter i hår og klær, og selv ikke lang dusj greier å fjerne det helt. Men jeg tenker at om du er så nære at du synes det lukter for mye, har du tråkke så grundig over mine intimgrenser at vi er skuls for lengst

Selv liker jeg ikke parfyme lukt. Jeg synes folk skal lukte mennesker, ikke blomster eller andre pussige greier. Folk med normal hygiene lukter jo ikke vondt.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-14, 20:03   #66
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Noen folk med normal hygiene lukter "vondt" jo. De lukter hud og hår. :grøss: Fjøslukt er MYE bedre!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-14, 12:35   #67
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Apropos skyllemidler som lukter så får jeg neller av Omo vaskepulver - fatter ikke at noe orker å bruke dette.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-14, 00:35   #68
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Apropos skyllemidler som lukter så får jeg neller av Omo vaskepulver - fatter ikke at noe orker å bruke dette.

Og det synes jeg lukter rent og godt... Jeg har mange parfymer, men glemmer å bruke dem.

Gammel 03-06-14, 00:56   #69
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg har enda parfymene fra før jeg fikk min eldste. Hun er over fire. Brukte på daglig basis før. Nå må jeg kaste og kjøpe nytt i så fall.
Bruker deodorant hver dag. Men ikke tøymykner.
Bruker også hårpodukter og syns de lukter for mye.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:12.