|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor bruker du parfyme?Bruker det bare når jeg skal på fest for da er jeg så tett i nesten uansett. Tåler ikke parfyme
|
|
|
|
#62 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Hvorfor bruker du parfyme?Jeg bruker ikke parfyme. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvorfor bruker du parfyme?Jeg bruker bittelitt lett parfyme fordi jeg liker lukten, samme mengde, tar ikke mer og mer etterhvert som jeg blir vant til den selv. Og jeg tar sjelden offentlige transportmidler, så jeg er vanligvis ikke så tett innpå folk. Så jeg håper jo at med den minimale bruken er det svært få hypersensitive som er nært nok innpå meg til å reagere. Både mann og sønn er allergikere, men reagerer ikke på min parfymebruk, om de hadde gjort det så hadde jeg selvfølgelig droppet det helt. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hvorfor bruker du parfyme?Jeg bruker parfyme en sjelden gang, dersom jeg skal ut eller noe sånt. Men etter at faren min fikk stråleskader tåler han ikke parfyme i det hele tatt, så derfor bruker jeg det mindre og mindre.
|
|
|
|
#65 |
|
can-jur
|
Sv: Hvorfor bruker du parfyme?Jeg har min helt egne lukt, som henger i og er i bruk hver eneste dag.
|
|
|
|
#66 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvorfor bruker du parfyme?Noen folk med normal hygiene lukter "vondt" jo. De lukter hud og hår. :grøss: Fjøslukt er MYE bedre! |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor bruker du parfyme?Apropos skyllemidler som lukter så får jeg neller av Omo vaskepulver - fatter ikke at noe orker å bruke dette. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hvorfor bruker du parfyme?
Og det synes jeg lukter rent og godt... Jeg har mange parfymer, men glemmer å bruke dem.
|
|
|
#69 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hvorfor bruker du parfyme?Jeg har enda parfymene fra før jeg fikk min eldste. Hun er over fire. Brukte på daglig basis før. Nå må jeg kaste og kjøpe nytt i så fall.
|
![]() |
|
|