Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-14, 23:05   #361
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Arg. Sendingen som jeg bestilte fra Boozt 22mai har fortsatt ikke kommet. Det står på siden min at varene er sendt. Har vært på Posten og vist sendingsnr. og de sier at varen ikke er sendt ut og Boozt skylder på at Posten har rotet bort pakken. Blæh. Så lever i spenning da..

Gammel 04-06-14, 07:41   #362
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Bestilt sandaler. Men ikke prøvd eller sett IRL.

Gammel 04-06-14, 10:03   #363
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Endelig fant jeg meg ny veske.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 04-06-14, 12:48   #364
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Gult skjørt fra Zara:

[/IMG]

Åh, det var et kuult skjørt!

Gammel 05-06-14, 15:35   #365
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Lang kjole til sommerfest:

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 05-06-14, 21:29   #366
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg har nesten kjøpestopp, men må bare spørre: hvor Madicken?

Gammel 06-06-14, 06:35   #367
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jeg har nesten kjøpestopp, men må bare spørre: hvor Madicken?

Zalando, her. Hyggelig pris, men få størrelser igjen, ser jeg.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 06-06-14, 20:22   #368
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen nye tur/fritidsbukser.

Norrøna Svalbar

Norrøna Falketind:

Gammel 06-06-14, 20:26   #369
Chablis
Drømmer

Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Bestilt sandaler. Men ikke prøvd eller sett IRL.

Hvor?

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 06-06-14, 22:07   #370
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Zalando, her. Hyggelig pris, men få størrelser igjen, ser jeg.

Ja, det var fin pris! Men ikke min str. Dessverre eller heldigvis, alt etter som.

Gammel 06-06-14, 22:08   #371
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Hvor?

Miinto. Søk på Marenas. Var 20% på alt her for noen dager siden.

Gammel 06-06-14, 22:09   #372
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Noen nye tur/fritidsbukser.

Norrøna Svalbar

Norrøna Falketind:

Gratulerer! Jeg har begge buksene (i litt andre farger), er kjempefornøyd med begge!! :har bodd i mine to Falketindbukser de siste månedene:

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv  
Gammel 06-06-14, 22:30   #373
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk.

Jeg har alltid sett på Norrøna som traust og litt kjedelig helt til jeg gikk forbi en nyåpnet Norrøna butikk. Du verden så mye fint og i så mange fine farger. Jeg kjenner allerede det lukter svidd av visakortet.

Jeg skulle bare kjøpe Svalbard, men falt nesegrus for blåfargen til Falketind. Ja ja, jeg HAR brukt for begge. Jeg HAR det.

Gammel 06-06-14, 22:36   #374
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Takk.

Jeg har alltid sett på Norrøna som traust og litt kjedelig helt til jeg gikk forbi en nyåpnet Norrøna butikk. Du verden så mye fint og i så mange fine farger. Jeg kjenner allerede det lukter svidd av visakortet.

Norrøna VAR traust. Men ikke nå lenger! Det er farlig å spasere inn i Norrønas Concept Store. Visakortet skjelver bare jeg er i nærheten

Det er for øvrig veldig gode klær. Jeg har testet dem ut på Svalbard, og det funket. :fryspinn:

Og klart du har bruk for begge!! Jeg har Svalbard til bruk for fjellturer når det er vår og høst og Falketind har jeg to stykker av - de bruker jeg til klatring og til fritidsbukser. Deilig å bruke etter trening og generelt på fritida. Når jeg tenker etter har jeg enda en Falketindbukse, den er i Goretex og er også mye brukt. :elsker sport og friluftsliv:

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv  
Gammel 06-06-14, 23:01   #375
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Standard

Jepp, tror nok det blir mer fra det merket gitt.

Og nå slipper jeg å bruke jaktbuksene mine som fritidsbukser. For jaktbekledning, DET er traust det.

Gammel 06-06-14, 23:20   #376
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Kjole

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (28,3 KB, 31 visninger)

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 07-06-14, 11:24   #377
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har kjøpt meg ny Levis jeans! Den er så myk og behagelig! Den er slimfit, en litt gråblå farge, med litt "slitt" finish så dne nesten kjennes som flanell utenpå. Jeg måtte få den lagt opp, for de hadde selvsagt ikke min benlengde, og jeg hadde ellers ikke gjort det selv (skal bare, skal bare..).

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 07-06-14, 19:37   #378
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Litt shopping:
T-skjorten:

Og kjole: http://www.boozt.com/no/no/desigual/...&group=listing

Trixie er ikke aktiv  
Gammel 08-06-14, 23:20   #379
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Gratulerer! Jeg har begge buksene (i litt andre farger), er kjempefornøyd med begge!! :har bodd i mine to Falketindbukser de siste månedene:

Fantastiske bukser. :-D De er rett og slett til å bo i.

Perhonen er ikke aktiv  
Gammel 09-06-14, 21:00   #380
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fra Indiska.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (10,0 KB, 19 visninger)
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:44.