|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fiskerestaurant for jentemiddagJeg skal ut å spise med et par venninner på søndag. Vi vil ha fisk/sushi, og sitte ute hvis det er fint vær. Vi vil glane på folk og føle at det er sommer. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Peppy!
|
Sv: Fiskerestaurant for jentemiddagTjuvholmen, er det aktuelt? I så fall er det mye folk å se på fra uterestauranten til Alex Sushi. (Og beste sushien i byen!) Hanami er ikke like "midt i streeten", men folk å se på der også! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Fiskerestaurant for jentemiddagEr ikke Tjuvholmen "Aker Brygge"? Altså, jeg skjønner at det ikke er samme selskap, men det er jo akkurat samme klientell og geografisk beliggenhet.
|
|
|
#6 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Fiskerestaurant for jentemiddagI det hele tatt klarer jeg ikke å komme på andre gode sjømatrestauranter med utendørs servering.
|
|
|
#7 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Fiskerestaurant for jentemiddagNja, jeg synes ikke Tjuvholmen og Aker Brygge er _helt_ det sammme og valgte å anbefale derfra nettopp fordi det er de beste restaurantene.
|
|
|
#8 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Fiskerestaurant for jentemiddag
Nei, ikke jeg heller. Hvorfor ekskludere så store områder med mange gode restauranter?
|
|
|
#9 |
|
Peppy!
|
Sv: Fiskerestaurant for jentemiddagJeg synes det er stor forskjell på klientellet på Aker Brygge og Tjuvholmen, jeg. Men det kan være at de man ønsker å unngå på Aker Brygge faktisk er på Tjuvholmen. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Fiskerestaurant for jentemiddagEnig i den sammenligningen, Pepper. Jeg liker meg på Tjuvholmen og det sier sikkert en hel del om meg. :O Aker Brygge er jo en byggeplass nå også.
|
|
|
#11 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Fiskerestaurant for jentemiddag
|
|
|
#12 |
|
kamerat
|
Sv: Fiskerestaurant for jentemiddagJeg kan gjerne stå fram og innrømme at Tjuvholmen blir litt mye for meg iblant. :har vært på Hanami omgitt av en veritabel sverm av pappagutter:
|
|
|
#13 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Fiskerestaurant for jentemiddagMå presisere at det ikke er pga pappaguttene at jeg liker meg på Tjuvholmen!
|
|
|
#14 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Fiskerestaurant for jentemiddagDet er definitivt høy hårgelefaktor.
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fiskerestaurant for jentemiddagFestningen var jo et bra alternativ! Det er jo ikke på Aker brygge. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Fiskerestaurant for jentemiddagDu ser jo ikke så mange spasere forbi, kanskje. Bare de som ikke fikk bord. (
|
![]() |
|
|