Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Kindlebøker - Underholdende, lettleste og bra - Tips?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-14, 20:09   #1
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Kindlebøker - Underholdende, lettleste og bra - Tips?

Hva skal jeg fylle min nyinnkjøpte paperwhite med? Den har støvet ned i påvente at jeg har lest ut en ordentlig bok, men nå gleder jeg meg til å teste den!

Hodet er noget sliten om dagen, så det må være bøker som fenger veldig fort. Gjerne bøker med litt substans, men underholdningsverdien er viktigst.

Engelsk går fint.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 20:31   #2
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kindlebøker - Underholdende, lettleste og bra - Tips?

Da må du jo rett og slett kose deg med Modern Witch bøkene. Her!

Gammel 07-04-14, 20:39   #3
Timar
Klar

Timar sin avatar

Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Da må du jo rett og slett kose deg med Modern Witch bøkene. Her!

De høres alldeles herlig ut. Takk!

Og $4?! Er det plus tax og sånt, eller? Uansett herlig billig

Gammel 07-04-14, 20:59   #4
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

What you see is what you get. Eller pay, da. Veldig billige bøker, og utrolig underholdende.

Gammel 07-04-14, 21:23   #5
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Og for oss som er ferdig med heksebøkene for andre gang men trenger noe fortsatt like lettlest, hva anbefaler du da da, Pamina? Jeg trenger noe nytt og koselig til påskeferien.

Gammel 07-04-14, 21:24   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er hekta på Jack Reacher bøkene. Men det er jo krim da. Elle hva man skal kalle det.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 21:54   #7
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

@Palmen Har du lest avhopperbøkene: Witchlight trilogien

Kate Morton er behagelig lesing også: Du kan se her.

Gammel 07-04-14, 22:58   #8
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jepp, har lest alle Geary-bøkene. Lastet ned Kate Morton nå. takk for tips!

Gammel 08-04-14, 07:35   #9
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg er hekta på Jack Reacher bøkene. Men det er jo krim da. Elle hva man skal kalle det.

Ja, de liker jeg også. Superspennende actionkrim. Og veldig lettlest.

Gammel 08-06-14, 22:06   #10
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Og for oss som er ferdig med heksebøkene for andre gang men trenger noe fortsatt like lettlest, hva anbefaler du da da, Pamina? Jeg trenger noe nytt og koselig til påskeferien.

Nå er det jo en stund siden påske, men jeg kan anbefale tassamara bøkene som er litt i samme stil. http://www.amazon.com/gp/aw/d/B006KF...&pi=SY200_QL40

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-14, 08:34   #11
Timar
Klar

Timar sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Nå er det jo en stund siden påske, men jeg kan anbefale tassamara bøkene som er litt i samme stil. http://www.amazon.com/gp/aw/d/B006KF...&pi=SY200_QL40

Den er jo til og med gratis! Genialt å kunne laste ned bok fra mobilsurfing og få den på mobilen

Gammel 09-06-14, 08:40   #12
Timar
Klar

Timar sin avatar

Standard

Jeg har forøvrig lest 1,5 modern witch bok. De fenga ikke sånn veldig, men det var kanskje fordi jeg leste veldig lite og sjelden? Er det verdt å prøve igjen?

Leser pseudonymboka til J.K.Rowling nå, etter anbefaling. Lover bra! The cuckoo's calling heter den.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:51.