Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-14, 20:57   #401
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Angående lengden, den blir vel antagelig dratt opp litt på grunn av knyttebeltet? 100 cm pleier å være bra lengde til meg som er 173 cm høy.

Njææ, jeg synes heller beltet bidrar til å trekke den ned, dvs holde seg litt nede. Den er allerede innsnurpet i (høyt) livet.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 10-06-14, 21:14   #402
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv

Marla Singer sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Takk, Kanina! Da skal jeg vurdere å få meg en sånn. Jeg er veldig glad i Mette Møller, selv om det varierer litt hvor godt kolleksjonene passer meg i smak og passform.

Marla Singer er ikke aktiv  
Gammel 11-06-14, 08:14   #403
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Herlighet Filifjonka, for et kupp! Nydelig kjole!

Og superfin MM-kjole, Kanina. Minner meg på at jeg skal fiske ut den ene MM-kjolen jeg har (knallrosa sak) i skapet og bruke den igjen, den har liksom bare blitt hengende siden jeg syntes den var alt for rååååsa og fargesprakende til å bruke på jobb. Nå er jeg mer fargevågal, så den kjolen skal det børstes støv av.

Gammel 11-06-14, 08:17   #404
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk også komplimenter fra mannen da jeg prøvde denne, som kom i posten fra Zalando i dag.

Og det skjønner jeg godt, for den var nydelig!

Og forresten; takk for Ellos-tips! Det vanker et par bikinier på meg derfra om ikke lenge.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 11-06-14, 08:22   #405
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Salg på HM kan være kjekt det også. Fikk pakke i posten i går, og denne jakken satt kjempefint:

Fikk også en sort haremsbukse og et par sko jeg beholder, mens en beige genserkjole sendes i retur - den stikker!

Gammel 11-06-14, 08:23   #406
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Og forresten; takk for Ellos-tips! Det vanker et par bikinier på meg derfra om ikke lenge.

Det ble et par på meg i går også, inspirert av denne tråden.

Gammel 11-06-14, 08:26   #407
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Den MM-kjolen var forøvrig veldig fin, Kanina. Og Filifjonka - du er sikkert smashing i den kjolen, og for et kupp!!

Gammel 11-06-14, 09:37   #408
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Fine kjoler, Filifjonka og Kanina! Din kunne jeg glatt ha giftet meg i, Filifjonka.

Jeg har vært i København, og oppsøkte en butikk mocci har tipset om i tråden: Mania Copenhagen. Jeg bare . Jeg kunne svidd av tusenvis av kroner der, og de hadde masse kult tilbehør i tillegg til at det var kjolehimmelen.

Jeg kjøpte en rød kjole med hvite prikker som jeg ikke finner på nettsidene, og en helt fantastisk bambikjole, som er mitt beste kjolekjøp på år og dag. Jeg finner bare et bittelite bilde av den, så jeg lar det stå til og viser frem et bilde av kjolen på meg også, hvor mønsteret kommer bedre frem.

I tillegg kjøpte jeg en slik Danefæ-jakke som slaraffen har vist frem i gult tidligere i tråden. Men jeg feiget ut og kjøpte svart.

Og så har jeg bestilt bikinier:

Det er samme modell som jeg har hatt før, så det er et trygt nettkjøp.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 11-06-14, 09:41   #409
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så fin kjole og bikini!

Den hvite kjolen kunne jeg også godt ha giftet meg i. Men jeg tror ikke jeg skal være brud flere ganger, det får holde med to.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 11-06-14, 09:43   #410
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Så fin kjole og bikini!

Den hvite kjolen kunne jeg også godt ha giftet meg i. Men jeg tror ikke jeg skal være brud flere ganger, det får holde med to.

Vi har faktisk 15 års bryllupsdag i dag, og jeg kjenner at jeg gjerne kunne feiret dagen i denne kjolen. Men det får bli bambi i stedet!

Xian er ikke aktiv  
Gammel 11-06-14, 09:45   #411
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer, feiring i bambikjole passer perfekt.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 11-06-14, 12:01   #412
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jeg finner bare et bittelite bilde av den,

Ta daaah!:

Og gjett hvem som, til tross for smekk på fingrene med påbud om kjolestopp minst fram til jul, har bestilt en helt maken kjole. Den var jo fantastisk! Jeg er litt usikker på om de sender til Norge, men jeg har nå sendt dem bestillingsmail.

Jeg la også inn bestilling på denne på salg til nærmest halv pris med tanke på mer høstlige dager:

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 11-06-14, 12:10   #413
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Ta daaah!:

Og gjett hvem som, til tross for smekk på fingrene med påbud om kjolestopp minst fram til jul, har bestilt en helt maken kjole. Den var jo fantastisk! Jeg er litt usikker på om de sender til Norge, men jeg har nå sendt dem bestillingsmail.

Jeg la også inn bestilling på denne på salg til nærmest halv pris med tanke på mer høstlige dager:

Jaggu, hvordan klarte du det?!

Damen i butikken er svært hjelpsom, og jeg vet mocci har bestilt derfra, så det går sikkert fint. (Hvis ikke skal jeg innom igjen i sommerferien, og kan ta den med til Norge for deg.)

Skræbbis, håper du blir like fornøyd som meg. (P.S. Kjolene er ganske store i str.)

Xian er ikke aktiv  
Gammel 11-06-14, 12:20   #414
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Litt shopping her. Prøver meg på buksedress. Skeptisk, men synes andre er så fine med de.

Og en ny bikini fra Seafolly

Åh! Hvor er den buksedressen fra? Jeg vil også ha noe sånt, men tror liksom jeg ikke passer det.

Gammel 11-06-14, 12:20   #415
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Au, au, linken til Xian! ( )

Gammel 11-06-14, 12:27   #416
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jaggu, hvordan klarte du det?!

For å være helt ærlig: Jeg aner ikke. Jeg fulgte samme framgangsmåte med kjole nr. 2, og der var det lille bildet det beste jeg klarte. Men noen ganger er det de dummeste bøndene som får de største potetene.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 11-06-14, 12:40   #417
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er forresten litt spesielt å få sånne voldsomme bikinibilder rett i fleisen hver gang man klikker inn i tråden!

Gammel 11-06-14, 14:35   #418
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jepp. Særlig når man er på jobb.

Gammel 11-06-14, 19:50   #419
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Nye birkenstock, bare elsker de sandalene:

Denne kjolen i svart:

Gammel 11-06-14, 20:11   #420
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 263
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Åhh, den der Mania-siden skulle jeg virkelig_ikke blitt tipset om, kjenner jeg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:46.