Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dongeriskjørt på jobb

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-14, 21:38   #1
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dongeriskjørt på jobb

Jeg bruker tights under en sommerkjole som kryper opp når jeg setter meg på stolen. Klart det er greit! Mye bedre enn å vise fram masse lår.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-14, 15:22   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Jeg bruker tights under en sommerkjole som kryper opp når jeg setter meg på stolen. Klart det er greit! Mye bedre enn å vise fram masse lår.

Tights under knekorte kjoler og skjørt her og, uaktuelt å gå uten noe under.
Spes på jobb.

På FP har vel det vært ut alltid, dog ser det iallefall ut som om veldig mange i min by er av en annen oppfatning. Det jeg ALDRI går i er hvit tights. DET kler jeg ikke.
Blå, svart eller brun.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-14, 15:34   #3
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Tights under knekorte kjoler og skjørt her og, uaktuelt å gå uten noe under.
Spes på jobb.

På FP har vel det vært ut alltid, dog ser det iallefall ut som om veldig mange i min by er av en annen oppfatning. Det jeg ALDRI går i er hvit tights. DET kler jeg ikke.
Blå, svart eller brun.

Jeg har også inntrykk av tights har vært spesielt nedsnakket på FP. Er mange som går med det her også om sommeren, og jeg bor et sted der det er tusenvis av feriegjester på sommeren. Syns det ser helt vanlig ut.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-14, 15:37   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Jeg har også inntrykk av tights har vært spesielt nedsnakket på FP. Er mange som går med det her også om sommeren, og jeg bor et sted der det er tusenvis av feriegjester på sommeren. Syns det ser helt vanlig ut.

For meg handler det og om å kunne bruke samme kjoler/skjørt sommer som ellers også. Men aller helst liker jeg maxikjoler.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-14, 16:20   #5
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Jeg bor også på et sånt sted, og ser også sikkert massevis av folk med tights under skjørt og kjole. (Og noen med kort genser til også, litt verre). Så det er på ingen måte uvanlig. Men jeg ser også mange folk i skjørt uten tights, så det er vel ikke usannsynlig at fordelingen folk som liker/ikke liker det her på FP er omtrent som ellers ute i verden? Det er jo flere her som svarer at de bruker det selv.

Det er jo ikke sånn at jeg legger spesielt merke til det eller syns det er helt grusomt, men siden hovedinnlegger spør så sa jeg som sant er, jeg ville aldri gått med det selv og syns ikke det er fint sammen med dongeriskjørt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:32.