Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Donald Duck og pistolflagg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-05-07, 17:48   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Donald Duck og pistolflagg

....

Sist redigert av Guava : 28-11-12 kl 20:10.
Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-07, 18:05   #2
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Duck og pistolflagg

Spiller ingen rolle hva som er inni; flagg, katter eller mennesker, jeg liker ikke pistoler uansett.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-07, 18:11   #3
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde nok ikke kjøpt et blad med lekevåpen i.

Gammel 17-05-07, 18:14   #4
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hva tenker dere om pistol med flagg inni?

Jeg tenker at det er helt greit for meg.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-07, 18:23   #5
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Hvor: Oslo
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Helt enig med Hattifnatten, men heldigvis går leken alltid i fillebiter samme dag. Og Donald skal liksom fremme miljøvern? Ha ha.

Gammel 17-05-07, 18:44   #6
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er litt usmakelig med blandingen pistol og flagget. Mest fordi jeg er lært opp til at flagget ikke er en leke. Synes også det er irriterende at denne typer leker (slike som følger med i blader) er ubrukelig ræl.

Gammel 17-05-07, 18:48   #7
Frost

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

Helt enig med Hattifnatten, men heldigvis går leken alltid i fillebiter samme dag. Og Donald skal liksom fremme miljøvern? Ha ha.

Vi abonnerer på Donald. Jeg sendte mail til dem og avbestilte tingen som følger med bladet.
Det er kjempedeilig å slippe søppelet de sender ut.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-07, 19:35   #8
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Vi abonnerer på Donald. Jeg sendte mail til dem og avbestilte tingen som følger med bladet.

Men det koster akkurat det samme om du velger å ikke motta leken.

Jeg kunne godt ha klart meg uten lekene de sender med.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-07, 20:09   #9
Frost

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Men det koster akkurat det samme om du velger å ikke motta leken.

Jeg kunne godt ha klart meg uten lekene de sender med.

Det koster det samme ja, men jeg vil ikke ha det uansett.

Det er jo egentlig noe miljøsvineri. Tenk så mange Donald som selges, det blir jo et helt søppelberg til slutt.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-07, 20:50   #10
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skjønner hva du mener, og er helt enig med deg.

Jeg synes det er unødvendig at de gjør bladet dyrere med "søppel" man kunne klart seg uten, og at det derfor burde være billigere for de som abonnerer på bladet uten leke.

Gammel 20-05-07, 20:49   #11
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes våpenleker er usmakelige uansett, og pistolflagget ble dobbelt opp. Guttene ville gjerne ha bladet, men det ble det ikke noe av pga. pistolflagget.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 20:51   #12
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg nektet barna å kjøpe Donald denne uken pga den pistolen.
En kjepphest for meg er å la barna slippe å omgås lekevåpen. (selv om svigermor har kjøpt tre pistoler til femåringen allerede. )

Gammel 20-05-07, 21:04   #13
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

For det er kun søppel som følger med bladet nå. Lekene/tingene varer sjelden mer enn en dag her i huset.

Jeg synes i grunnen Donald ofte sender med pistoler og andre slosseleker. Kan ikke huske det var slik da jeg vokste opp.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 21:57   #14
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

For det er kun søppel som følger med bladet nå. Lekene/tingene varer sjelden mer enn en dag her i huset.

Jeg synes i grunnen Donald ofte sender med pistoler og andre slosseleker. Kan ikke huske det var slik da jeg vokste opp.

Nei, en sjelden gang fulgte det med sånn fotballspill der man skulle skrape bort ruter (sånn som på Flax-lodd).

Gammel 21-05-07, 09:47   #15
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes ikke noe om slikt.

Forøvrig leste jeg først at det var ektemannen din som hadde som ukas høydepunkt å kjøpe Donald.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 10:16   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner at det bryr meg midt på leggen, og jeg kunne nok fint kjøpt det bladet.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 10:33   #17
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Forøvrig leste jeg først at det var ektemannen din som hadde som ukas høydepunkt å kjøpe Donald.

Min ektemann kunne nok fint hatt det som ukens høydepunkt.

Gammel 21-05-07, 10:47   #18
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Nasjonalflagg og pistol hører ikke sammen, så vi kjøpte heller ikke Donald Duck denne uken. Men må innrømme at vi kjøpte Kaptein Sabeltannpistol til minstemann i julegave - dog uten pop-ut-flagg.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 10:51   #19
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Jeg kunne godt kjøpt det bladet. Kjøpte et Tom & Jerry med pistol i forrige uke, det var en sånn som skjøt piler m/ sugekopp. Den gikk i stykker etter noen dager, så da kjøpte jeg et blad til.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 12:06   #20
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Jeg tenker at det er helt greit for meg.

Akkurat det tenker i grunnen jeg også.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:25.