|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Har du glemt å si ifra? | |||
Nei, jeg svarer alltid i god tid. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
66 | 71,74% |
Ja, men jeg kom på det og ga beskjed dagen før. |
6 | 6,52% |
Ja, men kom på det samme dag og ga beskjed da. |
2 | 2,17% |
Ja, jeg glemte det helt. |
14 | 15,22% |
Har aldri blitt invitert, men vil se svarene her. |
4 | 4,35% |
Deltakere: 92. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du glemt å si ifra?Jeg har aldri glemt sånt. Tenker på hvordan det ville være om andre glemte bursdagen til min gutt.... ikke noe gøy om alle tar "lett" på det å komme eller ikke siden det "bare" er et barn... |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du glemt å si ifra?Storesøster har ikke blitt invitert i bursdag, utenom til våre venners barn. Hun blir 2 1/2 i juni, så neste år blir det kanskje selskap med de i barnehagen. Jeg er også litt petimeter på slike avtaler, og kommer til å strekke meg langt for å få det til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Borte
|
![]() Sv: Har du glemt å si ifra?Nei, det har jeg aldri glemt. Men det har hendt flere ganger at Vesla har blitt syk og da har jeg måttet melde avbud på veldig kort varsel. Det er ikke noe morsomt og jeg merker at noen kan bli litt snurte når jeg sier i fra. Jeg skjønner at de blir skuffet over manglende gjest, men jeg sender da ikke en syk unge i barneselskap.
![]() |
#44 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Har du glemt å si ifra?Har ikke glemt det nei. Sier ifra så fort vi får lappen om barnet mitt ikke kan komme. Har skjedd at de eldste har glemt å vise meg bursdagslappen da, men det har heldigvis gått bra. De har kommet på det senest kvelden før(heldigvis). |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du glemt å si ifra?Nei, det har jeg aldri glemt. Og for å unngå misforståelser sender jeg en melding om at han kommer uansett |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Smugleser
|
![]() Sv: Har du glemt å si ifra?Jeg er så sår på dette selv, så jeg husker å si i fra.
![]() |
|
|