Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Tapping av datatrafikk på iPhone 5s?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-14, 23:07   #1
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tapping av datatrafikk på iPhone 5s?

Det er visst et kjent problem som det ikke er noen løsning på kan det se ut til.
https://discussions.apple.com/message/24117661

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-14, 00:24   #2
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Det er visst et kjent problem som det ikke er noen løsning på kan det se ut til.
https://discussions.apple.com/message/24117661

Ah - tusen takk! Poden blir nok veldig lei seg - jeg har akkurat bestilt nytt abonnement hos ny operatør så han skal få 1GB i mnd (mot 300 MB som han har hatt siden jul), men det spørs om det holder med iPhone 5s da.

Gammel 26-06-14, 00:27   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Ah - tusen takk! Poden blir nok veldig lei seg - jeg har akkurat bestilt nytt abonnement hos ny operatør så han skal få 1GB i mnd (mot 300 MB som han har hatt siden jul), men det spørs om det holder med iPhone 5s da.

Jeg har alltid på 3g, og bruker det mye. Snittet mitt er 1000-1500 GB. Jeg er overrasket over hvor lite jeg bruker i forhold til at jeg alltid har på 3g. Så 1000 GB bør holde for en som ikke pleier å ha på 3g?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-14, 00:59   #4
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har alltid på 3g, og bruker det mye. Snittet mitt er 1000-1500 GB. Jeg er overrasket over hvor lite jeg bruker i forhold til at jeg alltid har på 3g. Så 1000 GB bør holde for en som ikke pleier å ha på 3g?

Ikke 1000GB.
Sånn som det er akkurat nå, at telefonen hans har brukt 151MB på tre dager uten at han har gjort stort mer enn å lese vg.no noen minutter tør jeg ikke tenke på hvor mye datatrafikk det går når han bruker det aktivt. Det har så langt holdt akkurat med 300MB - fordi han er veldig bevisst på bruken og stadig sjekker hvor mye han har igjen - men når telefonen lever sitt eget liv utenom når telefonen er slått helt av? Da tipper jeg 1GB fort blir oppbrukt.
(Det kan virke som om problemet har dukket opp nå de siste dagene - må huske å spørre han om han har oppdatert iOS nylig).

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:46.