|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye legger og lår kan man vise på jobb?
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye legger og lår kan man vise på jobb?Eg ønske framstå profesjonell og seriøs i min jobb. Med kort skjørt og utringning meine eg at eg ikkje framstille med sjølv profesjonelt. Min arbeidsplass er svært mannsdominert og det er stadig vekk hentydning til verbal, seksuell tilnærming. Eg har ingen interesse av å fyre opp under dette og syns det er viktig å kle seg skikkelig.
|
|
|
|
#83 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2014
Hvor: Vestlandet
![]() |
Man kan jo dra diskusjonen ut over det, men jeg gjør meg ofte instinktivt opp en mening om det visuelle rundt meg. |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Ikke her hjemme, men i sør Frankrike, der vi ferierte på 80-tallet, var toppløse damer i butikken et dagligdags syn. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
© All rights reserved
|
Jeg tenker stadig vekk mitt om mye, og synes det er bedre å tenke det enn å si det. Alt som er annerledes enn meg tenker jeg mitt om, uten at det trenger være dømmende tanker. Av og til er det innvendig himling (som når jeg synes andre er veldig prippen eller overbeskyttende), av og til avsky (som når noen kommer med en rasistisk vitser), men aller mest undring over hvor forskjellige vi kan være. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor mye legger og lår kan man vise på jobb?Jeg har møtt på jobb i en stygg onepiece, blomster i håret og med lilla crocs. Jeg har også gått i trenings-bh i arbeidstiden. Det er ikke noe jeg kan i alle settinger, men i akkurat de settingene var det helt innafor. |
|
|
|
|
|
#88 |
|
I endring
|
Det er nettopp det jeg ville frem til, alle ser ut til å jobbe på kontor. Mens jeg slet meg opp på en fjelltopp i 25 varmegrader for å så bære mange store batterier. Så jeg var varm og svett så det var den mest naturlige ting i verden å hive av seg.
|
|
|
#89 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2014
Hvor: Vestlandet
![]() |
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor mye legger og lår kan man vise på jobb?Jeg har i hvert fall presisert at jeg snakket kontorjobb.
|
|
|
#92 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hvor mye legger og lår kan man vise på jobb?Jeg jobber et sted hvor det er av litt betydning å ikke vise altfor mye hud i møte med folk, det handler både om respekt, unngå distraksjoner, og å vise at man tar jobben på alvor signalisert gjennom respekt for kleskoder. Men jeg har knall-korallrøde negler i dag, da.
|
|
|
#93 |
|
Erfaren nok
|
Her og.
|
|
|
#94 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Men man har jo en grense et sted, eller ville du synes det var ok å måtte forholde deg til hvilke kroppsdeler som helst uten klær på jobb? Mager? Romper? |
|
|
|
|
|
#95 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Hvor mye legger og lår kan man vise på jobb?Jeg vil gjerne slippe å vite hvilken frisyre kollegene mine har nedentil. #raus |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Yes, we can!!
|
Som man sa etter Paris Hilton og Britney Spears steg ut av limoen: Når du kan se keisersnittarret så er skjørtet for kort til at du kan gå truseløs.
|
|
|
#97 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Hvor mye legger og lår kan man vise på jobb?Knis. |
|
|
|
|
|
#99 |
|
Fortynnet
|
Absolutt interessant. |
|
|
|
|
|
#100 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvor mye legger og lår kan man vise på jobb?Jeg er enig med cumulus. Og dessuten tror jeg at jeg kan konkludere med at det enten ikke interesserer meg eller at jeg ikke legger så mye merke til hva andre går i. Ikke fordi jeg alltid er like fordomsfri, selv om jeg etterstreber å være det i størst mulig grad. Men fordi jeg ikke kommer på det. Det plager meg ikke. Jeg kan nesten ikke komme på noe som hadde plaget meg. Jeg tror jeg kunne jobbet sammen med en naken person. Akkurat det hadde jeg nok lagt merke til, men det hadde nok vært mulig for meg å se forbi det dersom jeg måtte. Jeg driter i hvordan andre kler seg. Noen ganger ser jeg på dem og tenker at andre klær hadde kledd dem bedre, men det er sjelden, og det betyr ingenting for meg og måten jeg forholder meg til dem på. |
|
|
|
![]() |
|
|