Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bugaboo cameleon eller buffalo

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-14, 23:55   #1
Rose
Bør lage seg en tittel selv

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Bugaboo cameleon eller buffalo

Noen som har hatt begge disse vognene? Hvilken likte dere best?

Hvilken av de ville dere tatt med til syden? Har vært å sett på begge i butikken og syns cameleon var lettere å kjøre og tar kanskje mindre plass når vi skal til syden. Men må tenke litt videre også, ikke bare til syden.

Heller mer mot Buffalo men tenker litt på at den er litt stor.

Har emmaljunga mondial så har egentlig en turvogn men hadde vært greit å gå tur med en med svingbare hjul også.

Gammel 27-06-14, 00:02   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bugaboo cameleon eller buffalo

Hvis du er fornøyd med Mondial som turvogn, så hadde jeg kanskje kjøpt Cameleon? Jeg synes den var genial til alt utenom de mest kuperte skogsstiene, men til det hadde vi etterhvert en MB. Hvis jeg bare skulle hatt én vogn, så hadde jeg kjøpt Buffalo nå.

Gammel 27-06-14, 00:34   #3
Rose

Rose sin avatar

Standard

Hadde av og til vært greiere med en litt lettere vogn med svingbare hjul når jeg går på tur.

Lider litt av vogngalskap så jeg har også en stokke xplory men vet ikke hvor lenge jeg beholder den. Føler at xplory og cameleon er litt like, men vet ikke om det stemmer.

Vanskelig dette.

Gammel 27-06-14, 22:43   #4
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

For første gang kan jeg ikke hjelpe deg! Etter at yngste ble stor og ikke trengte vogn mer har jeg knapt brydd meg om vogner (det var på tide). Men til sydenbruk hadde jeg ikke kjøpt en dyr vogn. Hva med bugaboo bee, om den enda finnes? Den kan brukes med softbag. Eller en brukt vogn?

Gammel 28-06-14, 20:51   #5
Levic

Levic sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Buffalo helt klart!! Den er fantastisk fin. Har en venninne som har den, og hun er superfornøyd.

Jeg var ikke fornøyd med Cameleon, følte den var for skranglete. Liker Buffalo mye bedre, den virker mer solid og robust.

Gammel 01-07-14, 00:31   #6
2ne
Superaktiv

2ne sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
2ne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Siden du allerede har en Mondial så kan du jo bare kjøpe et lite lett understell til den, nitro understellet er jo supert! Alle Emmaljungas deler passer jo overens

Gammel 04-07-14, 00:44   #7
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av 2ne, her.

Siden du allerede har en Mondial så kan du jo bare kjøpe et lite lett understell til den, nitro understellet er jo supert! Alle Emmaljungas deler passer jo overens

Så smart!

Gammel 09-07-14, 09:50   #8
Rose

Rose sin avatar

Standard

Takk for svar. Det ble en buffalo, har prøvd den i halvannen uke og er kjempe fornøyd med den til nå ihvertfall. Blir spennende å prøve den med sportsdelen når den tid kommer.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:06.