Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Heroes

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-07, 08:23   #61
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Heroes

Verste er at jeg reiser bort i hele juli, og får ikke sett mer før i august...

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 08:48   #62
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åja men det skal du bare være glad for, for da gjør du bare slik som jeg pleier å gjøre, samler opp alle episodene før du begynner å se på dem, for da slipper du å vente en uke mellom hver. Det skal jeg gjøre.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 10:00   #63
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har akkurat sett 1-18 av Heroes, må få tak i 19 også nå.
Vi hadde en skikkelig maraton i helgen, deilig.

Gammel 02-05-07, 14:33   #64
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skal skaffe meg episode 20 i dag!!!

Gammel 02-05-07, 15:12   #65
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg skal se episode 19 og 20 i kveld. Gleder meg!

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 14:58   #66
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så den nyeste idag. SPENNENDE!!!!

Gammel 08-05-07, 17:24   #67
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den skal jeg se i kveld.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 17:41   #68
Muskat

Muskat sin avatar

Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Den skal jeg se i kveld.

Jeg også!

Gammel 08-05-07, 18:31   #69
linka-mor
Aquarist

linka-mor sin avatar

linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Idag fant jeg ut att jeg er litt forelsket i Hiro. Fryktelig lenge å måtte vente en hel uke til neste episode.

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 18:36   #70
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Framtids-Hiro er jo litt snadder da. Men jeg må si Peter er mye mer snadder med det normale håret! Idag fikk jeg litt hakeslepp da han hadde latt luggen falle ned igjen, men det var heldigvis bare for en kort stund. Huff, var rett før jeg fikk hysterisk anfall.

Gammel 08-05-07, 19:10   #71
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Idag fikk jeg litt hakeslepp da han hadde latt luggen falle ned igjen, men det var heldigvis bare for en kort stund. Huff, var rett før jeg fikk hysterisk anfall.

Ja heldigvis, et hysterisk anfall var ikke så langt unna her heller.

Jeg fikk det for meg at pappan til Micah skulle dø i denne episoden (D.L.Hawkins), sikkert fordi mamman er sammen med Peter i framtiden

Og jeg syns faktisk litt synd på Sylar ...

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 20:34   #72
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Ja heldigvis, et hysterisk anfall var ikke så langt unna her heller.

Jeg fikk det for meg at pappan til Micah skulle dø i denne episoden (D.L.Hawkins), sikkert fordi mamman er sammen med Peter i framtiden

Og jeg syns faktisk litt synd på Sylar ...

Han døde sikkert sammen med Micah da byen ble jevnet med jorden. Det var iallfall da Micah døde.

Jaa, enig. Jeg ble også litt lei meg på Sylars vegne. Stakkars gutt, han har det jo egentlig ikke godt. Ikke at det er noen unnskyldning for å løpe rundt og drepe, men det er faktisk synd i ham også.

Gammel 08-05-07, 23:39   #73
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det var ganske godt gjort på dette tidspunktet å gi meg en viss sympati for Sylar. Eeh, ikke akkurat "sympati", kanskje. Men noe sånt. At han faktisk ikke har lyst til å drepe halve New York, liksom, bare folk han har bruk for å drepe. Det finnes grader av ravende gal skurk også, tydeligvis. Og moren hans var jo bare nesten enda galere enn ham, og det er nok til litt sympati bare det.

Gammel 10-05-07, 08:09   #74
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gleder meg allerede til neste episode på mandag jeg!

Gammel 12-05-07, 16:41   #75
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Akkurat den episoden er det litt ekstra synd å se med noe annet enn stor skjerm og skikkelig lyd. Men den blir sikkert ikke mindre bra av at du gleder deg et par dager ekstra.

Men med Mac og gode hodetelefoner syns jeg det kan bli skikkelig bra. Tett, nært, intenst, isolert fra omverdenen, ingen forstyrrelser utenfra ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 23:21   #76
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Se der
Var det ikke det jeg skjønte, noen måtte prøve å ta knekken på den sympatiske, gode, snille Hawkins.

Gammel 15-05-07, 23:52   #77
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nok en veldig bra episode denne uken! Alle brikkene på brettet (bortsett fra de som ble ubarmhjertig kastet av brettet), og alt klart for den siste episoden, som vel til og med er en dobbeltepisode. Og hvis en av Petrellibrødrene - eller Hiro - stryker med eller blir ond (på ordentlig), så kommer jeg til å bli lei meg.

Gammel 16-05-07, 00:24   #78
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Er det dobbeltepisode neste gang? Jippi. Pluss litt BUHU siden det er siste!
Dette blir bare bedre og bedre. Alt ramlet jo på plass idag, følte jeg. Nå er det bare å vente i spenning på at tirsdagen kommer igjen!

Gammel 22-05-07, 12:48   #79
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Er ikke dobbeltepisode.

Gammel 22-05-07, 14:06   #80
Muskat

Muskat sin avatar

Standard

Har du sett den Iset? Jeg må vente til sent i kveld, mannen skal jobbe overtid.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:15.