Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Triksesparkesykkel

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-14, 13:01   #1
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Spørsmål

Triksesparkesykkel

Poden ønsker seg veldig det til bursdagen sin, noen so kan anbefale noen typer som er grei for en nybegynner å bruke?

Vi har sett på de to her foreløbig, er de greie?

Pro Edition kommer med Nylon hjul kjerne hjul, bolt/fjeder bremse samt standard T-formet bar.
Pro kommer med kraftigt MGP 4.0 deck, MGP Squid grips samt MGP Shocktape!

MGP Shocktape™ (Griptape med innebygget skum som absorberer støt, men gir også griptapen en kortere levetid. Det er mulig å montere vanlig griptape på etterfølgende)

Designet som de velkendte Rage/Urban modeller, er Slamm Rage Classic III sparkesykkelen ideelt til nybegynnere. Det er velegnet til at cruise rundt i byen og lave små tricks i parken. Classic III kommer med farverig grafik.
Leveres med samme holdbare deck, forgaffel samt konkave bolte som Rage sparkesykkel. Headsæt lejet er forseglet for let Barspins. Dertil kommer en oversized one-piece Y-bar.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-14, 13:04   #2
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Triksesparkesykkel

Min gutt på åtte er veldig interessert. Kun Extreme fra xxl som var aktuell. Støpt styre og ganske tung i seg. 1100 kr ca.

Gammel 13-07-14, 16:44   #3
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Min gutt på åtte er veldig interessert. Kun Extreme fra xxl som var aktuell. Støpt styre og ganske tung i seg. 1100 kr ca.

Fant ikke den på xxl sine siderjeg, hvordan ser den ut?

Gammel 13-07-14, 19:59   #4
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Det står extreme på siden. Men den heter visst ikke det. Han har denne:
http://www.xxl.no/sykkel/sykler/spar...103862_1_style

Gammel 13-07-14, 21:15   #5
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mine har også de fra xxl. Det jeg fikk høre da vi så på de der var at det ikke er så stor forskjell på dem, jeg vet ikke om det stemmer. De er litt små og korte disse triksesyklene, det var litt uvant for dem i starten. De skal nok være sånn tenker jeg, men for tolvåringen som er over 160 lang er styret litt langt nede.

Gammel 13-07-14, 21:18   #6
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Mine har også de fra xxl. Det jeg fikk høre da vi så på de der var at det ikke er så stor forskjell på dem, jeg vet ikke om det stemmer. De er litt små og korte disse triksesyklene, det var litt uvant for dem i starten. De skal nok være sånn tenker jeg, men for tolvåringen som er over 160 lang er styret litt langt nede.

Jeg ser det er forskjell på høyden på de. Er det ikke forskjell altså? Noen koster jo 3000 mens andre igjen koster 700, trodde det var litt forskjell jeg da.

Gammel 13-07-14, 21:28   #7
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er meget mulig at jeg ble feilinformert der altså. Men de fungerer i hvertfall greit. Mine er ikke proffe på noe som helst vis, det er mest lek.

Gammel 13-07-14, 21:34   #8
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det er meget mulig at jeg ble feilinformert der altså. Men de fungerer i hvertfall greit. Mine er ikke proffe på noe som helst vis, det er mest lek.

Min er nybegynner , men jeg vil kjøpe noe ordentlig når jeg først kjøper. Får sjekke på xxl en dag tenker jeg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:55.