|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det er varmt, for varmt!I love it
![]() |
#2 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Det er varmt, for varmt!Jeg synes det er fullstendig passe. Denne sommeren hadde vi først en måned hjemme i strålende sol, så en måned i Spania og på biltur i Europa med strålende sol og nå ser det ut som om det meste av resten av sommeren blir i strålende sol. Fantastisk!!!
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det er varmt, for varmt!Vi hadde heldigvis to og en halv uke i Italia. Der var det 5-10 grader kaldere enn her, og mye overskyet. Perfekt! På det kaldeste hadde vi 19 grader hele dagen, det var i Toscana. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Det er varmt, for varmt!
Vi har jo vært i Italia nesten samtidig, og hadde knallvær første uka på Amalfikysten, og veldig behagelig rundt 20-25 grader den uka vi var nord for Roma. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Det er varmt, for varmt!Jeg grudde litt til å dra på stranda i dag. Heldigvis kom en diger sky en stund. Jeg er ikke ute og gjør ting mer enn jeg må. Vi var i butikker i dag, trengte plaskebasseng, og der var det ubehagelig varmt selv åtte om kvelden.
![]() |
#6 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Det er varmt, for varmt!
Ja, det er jo det! Jeg klager ikke, nyter varmen og koser meg. Eldste syntes det var i varmeste laget i kveld, så jeg sendte henne i dusjen hvor hun tok en kald dusj. Det hjalp.
![]() |
|
|