|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
kamerat
|
![]() Sv: Det er varmt, for varmt!Jeg har egentlig få problemer med utendørstemperaturen, men leiligheten vår er ikke bygd for disse temperaturene, den er fantastisk godt isolert og suger til seg all varme og tviholder på den. Gleder meg til soveromstemperaturen faller med i hvert fall fem grader.
![]() |
#82 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Det er varmt, for varmt!Jeg sliter i varmen. Det gjør egentlig hele familien. Det er en grunn til at vi sjelden legger ferien til sol og varme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Det er varmt, for varmt!Jeg elsker varmen og har det helt topp nå. For en sommer! Ute er det helt fantastisk. Vi setter alle vinduer og dører på vidt gap. Barna sover i sokkeletasje, der blir det ikke så varmt. Vi har satt inn vifte hos oss. Da går natta helt fint. Den gang vi hadde baby i varmen brukte vi våte håndklær til å kjøle dem ned med. Det fungerte veldig bra.
![]() |
#84 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Det er varmt, for varmt!Det er tørrere med air condition, men det er så gudsjammerlig kjedelig å sitte inne... Ikke at man får sitti ute uansett, verandaen vår blir aldri ferdig, og solsenga mi er forsinka i produksjon. Håhå jaja. Blir vel sommer neste år og.
![]() |
![]() |
#85 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Det er varmt, for varmt!Jeg synes det er rart at det er fritt fram å klage på kulde og "dårlig vær", men ikke på stekende varme. Ungen min tåler vist dette veldig dårlig og da synes jeg det er kjipt også, å være hele dagen på stranda hjelper lite, han kan uansett ikke være konstant i vannet.
![]() |
![]() |
#86 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Det er varmt, for varmt!Det er da drøssevis av folk som klager på varmen, så det er da absolutt lov. For min del syns jeg at de varme dagene utgjør en så forsvinnende liten del av totalen her i landet, at det positive med dem klart vinner over det negative. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Det er varmt, for varmt!Jeg elsker kulde og snø også, jeg. Det er de kjedelige dagene midt på jeg ikke trives med. 0- 10 grader og regn er kjipt. Lite å finne på. Egentlig er de fleste temperaturer greit så lenge jeg slipper regn. Regn er kun fint til å sitte inne i (og veldig nødvendig for det meste, men nå tenkte jeg for egen del).
![]() |
#89 |
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det er varmt, for varmt!Jeg synes været er fantastisk, men som Matilda kunne jeg ønsket den kom til neste år...med en 3 uker gammel baby som kun vil puppe og ligge kliss inntil mor, blir det rimelig hett! Vesla sliter også litt med varmen, så vi har flyktet til fjellet. "Kun" 24 grader her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Sv: Det er varmt, for varmt!Vi skulle helst bodd et sted med ca -5 hele året, så kunne vi heller reist på ferie til varme. Hadde poden blitt slapp og lei, hadde jeg ikke klaget, men han får feber, spiser ikke og er rasende for alt. Så fort vi får kjølt ham ned litt blir det bedre.
![]() |
![]() |
#91 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Det er varmt, for varmt!All sympati! Jeg har en som får feber (og ikke spiser og får forstoppelse); en som blir rasende (og ikke spiser og får forstoppelse) og en som bare vil ha pupp og ligge inntil mamma.
![]() |
![]() |
#93 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det er varmt, for varmt!
Gi han en kald dusj før han legger seg? La han ligge uten dyne men med et tynt dynetrekk? La han bade mye når dere er på stranden.
![]() |
#94 |
![]() Sv: Det er varmt, for varmt!Lummert her i dag tidlig og en grusomt varm natt. Det har nå smelt riktig så godt her en stund. Kjøligere luft kjennes det ut som.
![]() |
#95 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Det er varmt, for varmt!Første dag på lenge hvor vi ikke trenger å ha vifte på. "Bare" 25 grader i stua, torden og litt regn ute. Herlig.
![]() |
#96 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Det er varmt, for varmt!Jeg savner varmen allerede! Nå er det bare klamt og vått ute, selv når det er litt sol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Medlem siden: Mar 2013
![]() Sv: Det er varmt, for varmt!Alt for varmt ja!
![]() |
#98 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Det er varmt, for varmt!Nå begynner det å nærme seg levelige temperaturer. 24 grader på dagtid. Vi har dessverre uansett ett hus som holder vilt på varmen (veldig bra på vinteren...men ikke nå) så nettene er fremdeles ganske heisne.
![]() |
#99 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Det er varmt, for varmt!I dag har det vært fin temperatur, litt varmt utover ettermiddagen. I natt sov jeg på soverommet igjen, og med takvifta på fullt var det helt overkommelig selv om jeg personlig har det best med rundt 15 grader på soverommet om natten.
![]() |
#100 |
![]() Sv: Det er varmt, for varmt!Synes fortsatt det er varmt her, rundt 27 var det vel i dag. Grusomt varmt inne enda, virker ikke som det vil gi seg. Badet på strand frem til middag og tok kveldsbad i ferskvann i kveld. Jeg elsker denne sommeren, måtte den vare en stund til!
![]() |
|
|