Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Det er varmt, for varmt!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-14, 00:40   #121
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Det er varmt, for varmt!

Jeg måtte bruke pledd i sofaen i dag mens jeg sov film sammen med barna.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-14, 00:47   #122
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Rundt 19-22 i Rogaland (Ryfylke) i dag. Herlig!

Alt for kaldt!

Her i sør har vi bare hatt rundt 25 i dag med litt vind. Det føltes plutselig iskaldt ut! Jeg vil ha tilbake tropevarmen!

Gammel 31-07-14, 00:48   #123
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Synes det er kaldt her nå. Skuffende.

Enig!

Gammel 31-07-14, 01:07   #124
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har "flyktet" til Nord-vestlandet, her er det behagelige temperaturer om dagen. Deilig!

Gammel 31-07-14, 09:07   #125
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker varmen, elsker varmen. Godt vi reiser til Italia på lørdag. .

Det er uansett fantastisk med 25 grader badevann. Barna er endelig tilvendt saltvann med krabber, skjell, tang og sten. De svømmer, snorkler og flyter på madrasser. Det er begrensende å ha syden unger som kun vil bade i klorvann. .

Gammel 31-07-14, 11:00   #126
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Rundt 19-22 i Rogaland (Ryfylke) i dag. Herlig!

Det er nydelig. Men faktisk kaldt. Jeg får helt høststemning jeg.

Gammel 31-07-14, 12:03   #127
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Her er det fremdeles 25-28 grader. Det er fremdeles bittelitt i meste laget for meg, men betydelig mer levelig enn 30-32.

Gammel 31-07-14, 16:12   #128
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Det er nydelig. Men faktisk kaldt. Jeg får helt høststemning jeg.

Ja jeg fryser på terrassen i dag.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-14, 16:19   #129
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil ikke HA høst enda!

Det skal nemlig være august først!

Gammel 31-07-14, 17:27   #130
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høst i juli er vel tidlig. Håper på mer varme.

Gammel 31-07-14, 23:45   #131
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Kom fra Athen i ettermiddag, der var det nesten for varmt, 37 grader i går. Her føltes det kjølig med 23 grader da vi kom ut fra flyplassen.

Gammel 31-07-14, 23:59   #132
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Samme her, mye mer varme, gjerne hele august og langt uti september.

Gammel 01-08-14, 22:07   #133
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fryser.

Gammel 01-08-14, 22:13   #134
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil ikke, vil ikke, vil ikke ha høst enda. Det er AUGUST først. SOMMER.

Ikke høst før i sept, takk!

Gammel 01-08-14, 23:23   #135
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Det er kaldt, for kaldt.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-14, 00:27   #136
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Himmelen i kveld vitner om muligheter for finvær i morgen. Håper det stemmer, for de siste dagene har det vært buksevær.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (374,0 KB, 10 visninger)
Gammel 02-08-14, 00:29   #137
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Himmelen i kveld vitner om muligheter for finvær i morgen. Håper det stemmer, for de siste dagene har det vært buksevær.

Det stemmer med Yr. Jeg håper det stemmer.

Gammel 02-08-14, 00:37   #138
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Det er kaldt, for kaldt.

Enig.

Gammel 05-08-14, 19:42   #139
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg måtte bruke pledd i sofaen i dag mens jeg sov film sammen med barna.

Mmm

Fortsatt ganske klamvarmt her synes jeg. Noe som gjør meg svett og gir hodepine. Men likevel ikke stekende hett og 30 i skyggen.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-14, 21:01   #140
Husfruen
Erfaren

Husfruen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Husfruen er litt kul
Standard

Nå er det grei temperatur her. 20 grader idag. Men tidligere.. mange uker med 35 grader er ikke kult. Jeg plages med migrene og har hatt det i hele sommer, uten opphold! Mannen er sur og det samme er ungene. Hun på 2 sover overhodet ikke på natta. Han på 10 sover litt, men det er jo nesten morgen før han sovner. Og da blir det varmt igjen. Ikke at det er kaldt på natta heller. 24 grader for to netter siden.

Ingen spiser. Vi drikker vann i bøttevis. Migrenen min blir ikke verre fordi jeg får i meg mindre koffein, for det inntar jeg ikke ellers i året heller, så her er det kun varmen som har skylda. Sånn er det på en normal sommer også, men da har jeg i det minste en dag opphold her og der.

Vi bader litt, men det er for varmt å være ute i solsteken hele dagen. Det er sol også på kvelden og natta her nord, så vi slipper aldri unna. Vi har ingen skyggesteder her heller. Sola steker på verandaen fra kl 9 til 17. Og inne er det ulidelig varmt. Det er jo heller ingen bevegelse i lufta, så man får ingen gjennomtrekk.
Alle dusjer/bader i kaldt vann og selv går jeg og skyller håndleddene i kaldt vann hele tiden. Bor ved vasken

Jeg klager ikke på vinteren og kulden, så jeg klager meg goood samvittighet på varmen.

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:16.