|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Opp og ned
|
Sv: Hva har 9-10 år gamle gutter på veggen?Her har de et maleri av et tøft tog som passer sofaen og putene også har de mind craft plakat og legoplakater. Prøvde å få han til å kaste den nå når jeg pusset opp rommet deres, men neida.
|
|
|
#23 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har 9-10 år gamle gutter på veggen?Det er tapetsert fullstendig med fotballplakater.
|
|
|
#24 |
|
Audacious
|
Sv: Hva har 9-10 år gamle gutter på veggen?Niåringen skal ha opp igjen StarWars-plakatene han hadde før når rommet hos faren er ferdig. Hos meg har han to store havskilpadder som er malt rett på veggen av en kunstner vi kjenner. Jepp, han har valgt det sjøl, og er superstolt av dem og viser fram til alle som kommer på besøk.
|
|
|
#25 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har 9-10 år gamle gutter på veggen?En stor Minecraftplakat og en Haloplakat. Og noen hyller med ferdigbygget lego. Og noen hundebilder. Han ønsker seg hund mer enn noe annet i hele verden.
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har 9-10 år gamle gutter på veggen?Vår sønn sier han ønsker seg graffitivegg, finnes noe sånn i tapet? |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Hva har 9-10 år gamle gutter på veggen?Fint lite.
|
|
|
#30 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Hva har 9-10 år gamle gutter på veggen?Kan man kjøpe Minecraft- plakater andre steder enn på nett?
|
|
|
#31 |
|
|
Sv: Hva har 9-10 år gamle gutter på veggen?Poden har en Star Wars plakat, en plakat med verdenskart og -flagg, et bilde "hodeskalle, londonmotiv, engelsk flagg" ( |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har 9-10 år gamle gutter på veggen?
Tror Jonas kjøpte sine på GameStop.
|
|
|
#34 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva har 9-10 år gamle gutter på veggen?På skapdørene: En usedvanlig barnslig wallsticker. Må nok snart ned. Har hengt der siden vi flyttet inn. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har 9-10 år gamle gutter på veggen?Min har noen klassebilder, to barnehageportretter, en t-skjorte med autografer, en filmplakat, noen egenlagde kunstverk og en ramme med " utstoppede" insekter, bl.a. en skorpion. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Hva har 9-10 år gamle gutter på veggen?Et digert håndkle med bilde av Messi i helfigur, en Ronaldo-plakat, posteren fra Batman Live-forestillingen og T-skjorta med autografene til Kingwings Crew, har min niåring.
|
|
|
|
#38 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har 9-10 år gamle gutter på veggen?11 åringen har fire kule/morsomme/sprø hundebilder, GTA-plakat, Captain America plakat, Minecraft plakat samt et stort tegnet bilde av en sportsbil på 1,5*1 m. Det folk oftest kommenterer er sportsbilbildet, folk har til og med ringt på for å spørre hvor det er fra. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har 9-10 år gamle gutter på veggen?Guttenes veggdekor er nok mitt verk. Men de har aldri kommet med innsigelser. Noen gamle anatomiplansjer, verdenskart, hver sin innrammet grafikk som de fikk i dåpspressang fra meg,gangetabellen på lærrett, Darth Vader i helfigur/ papp og så har de selv helgt fotballplakater og noen 3D- bilder over sengene sine.
|
|
|
#40 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva har 9-10 år gamle gutter på veggen?Vi har pusset opp rommet til 8-åringen nå i sommer, og han har bla fått en hel vegg malt med tavlemaling og en wallies med verdenskartet. Veldig fornøyd! Resten er/blir mye fotballrelatert.
|
![]() |
|
|