Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Etternavn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor mange deler du etternavnet ditt med?
Mindre enn 50 75 38,66%
51-150 35 18,04%
151-300 15 7,73%
301-500 8 4,12%
501-1000 21 10,82%
1001-2000 8 4,12%
2001-5000 13 6,70%
5001-8000 6 3,09%
8001-11000 5 2,58%
Mer enn 11000 8 4,12%
Deltakere: 194. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-07, 21:32   #81
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Etternavn

45.

Gammel 22-05-07, 21:33   #82
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Vimsenog LilleRosin heter det samme.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 21:33   #83
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Mammas pikenavn er det faktisk bare 3,2,1 eller 0 som heter.

Gammel 22-05-07, 21:33   #84
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Vimsenog LilleRosin heter det samme.

Gammel 22-05-07, 21:34   #85
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

34 personer har samme etternavn som meg i verden.

3,2,1 eller 0 har samme etternavn som min kjære samboer og vår datter.

Gammel 22-05-07, 21:41   #86
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Lettskremt er du også.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 21:53   #87
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

74 personer har mitt pikenavn som etternavn og 304 har min mann sitt etternavn.
Kombinasjonen av begge er det bare 4 som har, det er mine barn og jeg.
Min navnkombinasjon er det 3,2,1 eller 0 som har min navnkombinasjon, ikke helt sant siden jeg vet at jeg har den.......

Gammel 22-05-07, 22:12   #88
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

34 personer har samme etternavn som meg i verden.

Hvordan fant du ut det?

Jeg skulle gjerne funnet ut hvor vanlig navnet vårt er i dets opprinnelsesland.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 22:22   #89
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er 69 som har mitt etternavn.

Mannens etternavn (og mitt mellomnavn) er det 6844 som har.

Sist redigert av Che : 23-05-07 kl 08:51.
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 22:35   #90
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

122 som har samme etternavn. Det er fordelt på to forskjellige slekter. I vår slekt er det ikke lenger mange igjen med samme etternavn.
Jeg er den eneste i Norge som har kombinasjonen for- og etternavn.

87 som har mannens etternavn.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 22:54   #91
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Det er rundt 130 som har mitt etternavn.

Gammel 22-05-07, 23:07   #92
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

139 har det samme etternavnet som meg. Tror det er to familier.
53353 har det samme etternavnet som samboeren min. hehe

Sist redigert av Vanilja : 22-05-07 kl 23:14.
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 00:18   #93
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

103 som har samme etternavn, 3,2,1 eller 0 har samme kombinasjon av for- og etternavn.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 00:29   #94
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har Line som første fornavn, og ********* som etternavn.
Jøss!

Det er 9908 kvinner som har Line som første fornavn.
Det er 6781 kvinner som har Line som eneste fornavn.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 00:30   #95
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Åja!

Det er 211 som har ********* som etternavn.

Gammel 23-05-07, 00:32   #96
Line*
Expired

Standard

:spam:

Pikenavn:

Det er 501 som har **** som etternavn.
Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har Line som første fornavn, og **** som etternavn.

Også tok jeg med andre fornavn jeg nå har tatt bort og fikk:

Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har Line ********* som fornavn.

Gammel 23-05-07, 00:36   #97
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

86 stk har samme etternavn som meg - dvs det er 87 for nobalille er neppe med i statistikken enda. Mitt pikenavn er det 195 stk som har til etternavn, mens mellomnavnet mitt (mammas pikenavn) er det 56 stk som heter.

Sist redigert av Noba : 23-05-07 kl 10:57.
Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 00:51   #98
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

22 med vårt etternavn, hvorav 9 er vår aller nærmeste familie (oss, mannens foreldre og søsken)

132 med pikenavnet mitt.

Gammel 23-05-07, 08:16   #99
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

44 stk. Jeg har min manns. Mitt pikenavn har jeg som mellomnavn. Det er det 24 som har som etternavn.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 08:50   #100
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ca 6700 som har det samme etternavnet som meg nå. 132 som har pikenavnet mitt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:57.