|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Eklektisk
|
Sv: Hvilket nettbrett bør jeg kjøpe?
Mange kjekke spill. Og ungene lager film, og tegner. Og så er det Facetime (videosamtaler), språkapper (jeg prøver meg på fransk), bilderedigering osv. osv. Kommer an på hva du er interessert i. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Tittel og tittel....
|
Ja, nei, jeg spiller ikke så mye, så jeg tror egentlig ikke det er noen apper jeg ikke kan leve uten. Og jeg tror ikke jeg er den eneste, så derfor er jeg ikke så sikker på at det å få en ipad fører til at man finner apper man ikke kan leve uten. Ungene har brukt den til litt spilling da.
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har vel ingen apper på iPaden jeg ikke kan leve uten, men jeg spiller ikke på den i det hele tatt. Derimot bruker jeg padda til fotoredigering, jeg har endel apper som jeg bruker i undervisningen min, jeg lager fotocollager og sånne ting. Men man finner sikkert mange av disse tingene til androide dingser også. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Tittel og tittel....
|
Nei, jeg hadde ikke kjøpt en ipad til mitt bruk. Den var forsåvidt kjekk å ha med på ferie i sommer, så jeg kommer sikkert til å fortsette å ta den med på tur. Men nå som vi er hjemme så ligger den nå stort sett en eller annen plass uten å være i bruk.
|
|
![]() |
|
|