|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: [Kattunge] Hjelp i kattefôr-jungelen!Takker for alle tips. Min mann har hatt katt i alle år hjemme hos moren sin, og flere andre i familien rundt oss har hatt og har katt, men for meg er det første gang samt at mannen vel ikke helt har hatt den slags ansvar opp gjennom, og da blir kattehold noe nytt og litt ukjent gjerne, og det dukker jo gjerne opp noe spørsmål.
![]() |
#2 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: [Kattunge] Hjelp i kattefôr-jungelen!Arden Grange er fritt for korn for de som skulle være interesserte i det.
![]() |
#3 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: [Kattunge] Hjelp i kattefôr-jungelen!
Fortell meg gjerne litt om korn vs ikke korn i kattematen.
![]() |
#4 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: [Kattunge] Hjelp i kattefôr-jungelen!
Denne damen(veterinær) er forsåvidt helt i mot tørrmat til katter, og jeg syns det virker ganske fornuftig det hun sier derfor gir jeg stort sett bare våtfor til mine katter. Men nå om sommeren blir den full av flueegg før man får snudd ryggen til, så da får de litt tørrfor i tillegg. Men da kjøper jeg i det minste et som ikke inneholder kornprodukter da jeg tror at det er litt bedre. Katter er jo ekte kjøttetere tross alt. Kornprodukter er bare fyllstoff de ikke trenger. Sikkert billigere og enklere for produsentene tenker jeg.
![]() |
|
|