Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva slags pledd liker du?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-14, 22:29   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags pledd liker du?

Når bruker dere pledd?

Gammel 09-08-14, 22:34   #2
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Når bruker dere pledd?

Når ullundertøyuniformen min ikke strekker til. Dvs nesten hele året.

Jeg liker trekke over meg et pledd når jeg sitter i sofaen, og ungeflokken gjør ofte også det når de ser TV eller film. Alle fire tett i tett med pledd over beina.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-14, 22:38   #3
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Når bruker dere pledd?

Sjelden, jeg er varm av meg. Hvis jeg skal sove på sofaen er det som regel en kort dupp og jeg er så trøtt at jeg ikke trenger pledd. Jeg er mer jakke-type, som alltid har en ekstra jakke liggende. Sitter ute i singlet nå i kveld med tynn sommerdyne over bena. Gubben lukket døra og sa det var kaldt, jeg synes det er deilig.

Gammel 13-08-14, 21:00   #4
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Når bruker dere pledd?

Hver dag. Frossenpilt.

Vi har et pledd med i 100% polyester som vi krangler om. Tror det er kjøpt på KID, var en julegave. Noe chenille lignende på ene siden og "sauete" på andre siden. Det er altså så godt og mykt og veldig varmt.
Har også et pledd fra Berger, et tynt fra IKEA og et strikket Nøstebarnteppe.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:10.