Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Private telefonsamtaler i butikken

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-07, 13:46   #20
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Private telefonsamtaler i butikken

Jeg syns mannen som sto bak deg, Amylin, må ha litt dårlig vurderingsevne. Det er ufattelig dårlig gjort mot de andre involverte å prate høylytt om en familieterapitime i butikken mens flere andre hører på. Jeg syns det er aller mest hensynsløst overfor motparten, men selvsagt også overfor deg og de andre ufrivillige vitnene.

Jeg syns ikke det gjør så mye at folk er tilgjengelige for telefonsamtaler i mitt nærvær. Jeg føler meg ikke uhøflig behandlet om noen skriver en tekstmelding eller tar en telefon mens de er på besøk hos meg. Men jeg syns det er hensynsløst å føre samtaler som åpenbart er personlige i nærvær av andre. Særlig når det røpes intime detaljer e.l. om personer som ikke er til stede. Det er rett og slett uklokt og ufint mot både tilhørere og stakkaren som blir eksponert uten å vite det. Man kan aldri vite hvem som står bak i kassa på butikken og det burde man ha i bakhodet før man plaprer i vei om private anliggender.

Jeg syns det gjelder det samme om to personer snakker sammen også. Man står da ikke for åpen butikk og forteller om høyst private og intime ting.

Som alltid når man er i sosiale situasjoner så kommer det godt med å ha sosiale antenner og sosial intelligens.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:34.