Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Lærerstreik!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-14, 20:47   #10
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lærerstreik!

Opprinnelig lagt inn av elg, her.

Men bryr du deg ikke om at en av grunnene til at dere føler mistillit fra mange er at folk er usikre på om dere jobber de timene dere blir betalt for. Dere vil stille mye sterkere i forhandlinger om den usikkerheten var fjernet.

Helt ærlig? Jeg føler ikke mistillit fra fornuftige folk, de aller fleste jeg kjenner og som jeg snakker med skjønner kanskje ikke helt arbeidstidsordningen til lærerne, men når jeg forklarer dem det, så er det helt greit. KS ville vært tjent med å faktisk snakke med sine representanter rundt om. Jeg skal også være ærlig å si at jeg i løpet av denne diskusjonen egentlig bare har konstatert at vi er totalt uenige, og jeg husker også fra andre diskusjoner at du ikke har vært veldig positiv til lærerne til dine barn, og dette preger nok dine meninger. Jeg lar ikke mine private erfaringer med lærere som mitt barn har hatt prege hva jeg mener generelt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:56.