|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Drikk kaffe i engangskopp fra Stockfleths, siden den ikke skal holde seg så varm uansett. :løsningsorientert2:
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?
Dere er ikke løsningsorienterte! Jeg vil drikke te overalt! Jeg vil produsere mindre søppel!
|
|
|
#3 |
|
Hupp!
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Jeg legger til et alternativ til... For å gjøre lykken komplett. Det er koppen jeg og mannen sverger til. Ble litt hysteri når den ble mistet (etter å ha blitt gjenglemt på biltaket) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Hvor i verden er din lokale gavebutikk? Den der likte jeg.
|
|
|
|
#6 |
|
Hupp!
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Input, min kopp er kjøpt på det sentrale Østland, ikke lange biten ut av Oslo. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Har fått meg en ny Bodumkopp fordi den var på tilbud. Men den lekker!
|
|
|
#9 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?
Bare behold kvitteringa, sånn at du kan få en helt ny hvis din også er sånn infam som lekker ørlitegrann rett etter at man har tatt en slurk.
|
|
|
#10 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Jeg har fortsatt ikke funnet noen som matcher Contigo på tetthet iallefall.
|
|
|
#11 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Jeg ser på Keep Cup i glass, den er sikkert ikke tett, men vesken min er ferdig marinert i kaffe. Jeg ønsker ikke plast, og da står det mellom denne og Contigo.
|
|
|
|
#12 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Det har kommet en ny Bodum kopp som etter sigende skal Være helt tett. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Denne : https://www.kitchn.no/nettbutikk/dek...us/11093-294b/
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Jeg har fått en vanlig KeepKup nå, og den holder desidert dårligst på varmen av absolutt alle kopper jeg har hatt. (Den er jo heller ikke en termokopp da.) I tillegg er den ikke tett.
og det skal vi alltid bli. Sist redigert av Input : 03-11-15 kl 19:46. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Hvis du vil ha en lilla som det står SiO på, så kan du få min. Så får du teste selv.
|
|
|
|
#20 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Contigo. Den kan stå oppned i veska uten noe trøbbel.
|
![]() |
|
|