|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Jeg har fått en vanlig KeepKup nå, og den holder desidert dårligst på varmen av absolutt alle kopper jeg har hatt. (Den er jo heller ikke en termokopp da.) I tillegg er den ikke tett.
og det skal vi alltid bli. Sist redigert av Input : 03-11-15 kl 18:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Hvis du vil ha en lilla som det står SiO på, så kan du få min. Så får du teste selv.
![]() |
![]() |
#125 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Contigo. Den kan stå oppned i veska uten noe trøbbel.
![]() |
#126 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Det har kommet en ny Bodum kopp som etter sigende skal Være helt tett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Great. Når jeg googler Eco bamboo, så får jeg opp ... Foreldreportalen!!
![]() |
#131 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Contigo Morgan! Den rommer ikke like mye som de andre Contigo-koppene, og den holder heller ikke fullt like godt på varmen, men til gjengjeld så er den mye finere!
![]() |
#132 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Denne : https://www.kitchn.no/nettbutikk/dek...us/11093-294b/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Feil planet
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
![]() ![]() |
![]() Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Om noen er ute etter en kopp som holder varmen i en evighet, anbefaler jeg Zojirushi:
![]() |
#135 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Lei av meg yet?
![]() |
#137 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?Stanley? Skal jeg lixxom google Stanley Cup for å finne den??
![]() |
#139 |
Pauset
|
![]() Sv: Den aller beste og kuleste thermokoppen?
Jeg fikk jo en sånn Poul Pava kopp av deg. Har fungert bra den, langt bedre enn den jeg hadde fra Contigo, hvor hele låsemekanismen gikk til dundas etter kort tids bruk. Sist redigert av Joika : 22-02-16 kl 14:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|