|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Absolute Beginner
|
Hjelp meg å finne brudekjoleDet var vel i grunnen et innlegg jeg trodde jeg aldri kom til å skrive! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Klar
|
Sv: Hjelp meg å finne brudekjoleHar du kikket på bryllupssider på nettet? Jeg kjøpte min Lilly-kjole hos Abelone på Frogner i Sørum i fjor. De har forholdsvis rimelige kjoler (Dvs: De er ikke billige, men det meste annet er mye dyrere). |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hjelp meg å finne brudekjoleGratulerer!
|
|
|
|
#7 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hjelp meg å finne brudekjoleGratulerer!
Ellers kan jeg signere begge disse to. Men mulig mine var H-størrelse på det tidspunktet.
|
|
|
|
#8 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hjelp meg å finne brudekjoleKanskje noe sånt.
|
|
|
#10 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp meg å finne brudekjoleDen der finnes jo i efenben og champagne-farger, ser det ut som. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp meg å finne brudekjoleHer trengs det mere info . Hvor skal du gifte deg , stort eller lite selskap , formellt eller uformellt osv , pris . Monsoon har også enkle brudekjoler , ellers støtter jeg Lilly forslaget . Min kjole var en relativt enkel kjole fra Lilly . |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp meg å finne brudekjoleDenne er fin, synes jeg.
|
|
|
#14 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hjelp meg å finne brudekjole
Det blir et uformelt høstbryllup. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp meg å finne brudekjoleJeg selger min ;-) Synes den er nydelig. Men kanskje litt mer Brudekjole enn du hadde tenkt.
|
|
|
#16 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hjelp meg å finne brudekjole
|
|
|
#17 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hjelp meg å finne brudekjoleHvilken fasong har du da? Str?
|
|
|
#18 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hjelp meg å finne brudekjoleJeg syns denne kjolen er helt fantastisk, og den får man i alle mulige farger.
|
|
|
#19 |
|
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp meg å finne brudekjoleJeg vil anbefale en formiddag i en brudesalong. Bestill på forhånd, ta med noen venninner og få profesjonell hjelp. Det gjorde jeg, de fant noen kjoler jeg aldri ville ha plukket ut selv, og jeg så fantastisk ut. Vanskelig å finne drømmekjolen ut i fra noen bilder på nettet.
|
![]() |
|
|