Sv: Pulsklokke
Opprinnelig lagt inn av løve70, her.
Den er fin i designet, superenkel å bruke og har kjekke funksjoner som at den beregner restitutusjonstid etter hver trening, samt at den, basert på VO2Max beregninger, også anslår tid du skal klare å løpe ulike distanser på. Den er enkel å synke og du kan legge inn treningskalender og ulike treninger (intervall og sånn).
Løper han mye og du er villig til å betale, så er Garmin Forerunner 620 midt i blinken. Jeg elsker min etter å ha brukt den siden februar. Du får virkelig vite alt du vil om treningsøkta (og litt til ). Jeg synes også det er et pluss at den er så snerten i designet at den kan brukes som hverdagsklokke om man er litt sporty. Selv jeg som er spe dame kan fint bruke den til fritidsbruk.
GPS-funksjonen er veldig bra, finner satelittene med en gang i motsetning til Forerunner 405 som jeg hadde før. Den må lades med jevne mellomrom, men den holder ganske lenge. Jeg trener mye og lader den kanskje en gang i uka. Har aldri opplevd at den går tom for batteri under en økt, ikke engang på 8-9-timers fjellturer der GPS står på hele tiden.