Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Sammenslåingen av Elixia og SATS

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-14, 09:45   #1
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sammenslåingen av Elixia og SATS

Jeg har fått nytt medlemsnummer og booket i Sats-appen. Men savner å kunne se hvor mange som er booket på timen, hvis det ikke er mange pleier jeg å droppe det for å slippe å måtte være der ti minutter i forveien.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-14, 09:52   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg har fått nytt medlemsnummer og booket i Sats-appen. Men savner å kunne se hvor mange som er booket på timen, hvis det ikke er mange pleier jeg å droppe det for å slippe å måtte være der ti minutter i forveien.

På SATS har jeg aldri opplevd å ikke få plass på en time når jeg bare har møtt opp. Med en gang det er venteliste ser du det, og hvor mange som står foran deg i køen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-14, 09:54   #3
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

På SATS har jeg aldri opplevd å ikke få plass på en time når jeg bare har møtt opp. Med en gang det er venteliste ser du det, og hvor mange som står foran deg i køen.

Her er det ofte fulle timer. Spesielt den jeg skal på idag, men der vet jeg at jeg må booke dagen i forveien for å ha noen sjanse. Med nytt system blir det vel seks dager i forveien.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-14, 10:11   #4
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror SATS har en kjempejobb med å omdefinere gamle medlemskap slik at de passer til dagens regler. Og hvordan skal de håndtere alle bedriftsavtalene? Mitt medlemskap er fra da Sagene åpnet, kanskje 2001. Det heter Bronze, har gammel pris og bedriftsrabatt. Jeg kan booke 14 dager fram i tid og kanskje 12 timer, jeg bruker å ha ca 8 bookinger. Venter og venter på beskjed.

Gammel 22-08-14, 10:49   #5
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Jeg kan booke 14 dager fram i tid og kanskje 12 timer, jeg bruker å ha ca 8 bookinger. Venter og venter på beskjed.

Booking restriksjonene slo til samme dag som jeg skrev dette. . Nå kan jeg booke 6 timer de neste seks dagene. Men det er forsåvidt greit, fordi det er ikke så lange ventelister etter endringene.

Men jeg vurderer allikevel å melde meg inn på nytt med Country medlemsskap. Men kostet ikke det 595,- i går? Den kampanjen som skulle vare til 24/8? Nå er det 635,-. Æsj.

Gammel 22-08-14, 10:54   #6
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Booking restriksjonene slo til samme dag som jeg skrev dette. . Nå kan jeg booke 6 timer de neste seks dagene. Men det er forsåvidt greit, fordi det er ikke så lange ventelister etter endringene.

Men jeg vurderer allikevel å melde meg inn på nytt med Country medlemsskap. Men kostet ikke det 595,- i går? Den kampanjen som skulle vare til 24/8? Nå er det 635,-. Æsj.

590 skulle det koste frem til 24.8, det var det de sa. Nok et eksempel på dårlig gjennomført sammenslåing. Det virker som om det er litt "veien blir til mens vi går", og det er jo kjempelurt i en fusjon som involverer både egne ansatte og en haug med kunder.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:21.