|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#941 |
|
Bedreviter
|
Sv: Lærerstreik!Det var noen som etterlyste eksempler på dårlig retorikk fra lærernes side. Dette er eksempel på retorikk som tar seg dårlig ut når man er i en konflikt: |
|
|
|
|
#943 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lærerstreik!Dritflaut |
|
|
|
|
#947 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Lærerstreik!Oi.
|
|
|
#948 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Lærerstreik!Jeg er ikke med i noen sånne grupper. Sånn uavhengig av yrkesbakgrunn og utdanningsbakgrunn så tiltrekker de seg ofte folk som slenger med leppa, etter min mening. Det er tusenvis av lærere i Norge, at noen av dem er frekke og ufine bør ikke komme som noen bombe. Dessverre. |
|
|
|
|
#949 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Lærerstreik!Jeg bruker ikke Fb til slike ting og er derfor ikke medlem av gruppa. |
|
|
|
|
#950 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Lærerstreik!I går kveld gikk KS ut og sa de ønsket å gå lærerorganisasjonene i møte med nye forslag, men enda har de ikke fått noen invitasjon fra KS. Finner det merkelig. |
|
|
|
|
#951 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Lærerstreik!Jeg er heller ikke med i FB-gruppa "Arbeidstidsforhandlingene." Meldte meg aldri inn for jeg så allerede i vår hva som preget den gruppen. Dårlig retorikk og sutring, evt. i omvendt rekkefølge. |
|
|
|
|
#952 |
|
By the Sea
|
Sv: Lærerstreik!Det er helt uhørt å krenke andre selv om man selv er prosvosert og sint og jeg er helt enig i at lærere burde ha en større bevissthet rundt dette enn folk generelt.
|
|
#953 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Lærerstreik!Jeg er med i FB-gruppa, og ser fremdeles ikke noen grunn til å melde meg ut. Til tross for endel idiotiske innslag. Jeg får ofte fortere opp aktuelle nyheter der enn jeg ville gjort på egenhånd. |
|
|
|
|
#954 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Lærerstreik!Jeg er også medlem, og synes ikke det er mye sutring. At noen lærere skriver uten å tenke vil det alltid være. Jeg fokuserer på det andre og synes det er ei fin side.
|
|
#955 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Lærerstreik!Jeg er inne og leser. Det er mye bra også! Forskjellen er at jeg slipper å få opp alt mulig på nyhetsveggen min, det blei bare for mye ei stund. Jeg er enig i at det er lurere å ta til motmæle, men jeg har vært sjuk fram til nå i sommer og har ikke orka det.
|
|
|
#956 |
|
|
Sv: Lærerstreik!
Men kan det bli det når det er snakk om uenighet om arbeidstid? |
|
|
|
|
#957 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Eg og melde meg ut. Eg orka berre ikkje vere der.
|
|
|
#958 |
|
|
Sv: Lærerstreik!Jeg har de siste dagene fått litt overdose over FB-sutring over at lærere sutrer, selv når de ikke sutrer. |
|
|
|
|
#959 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Lærerstreik!Jeg er medlem i gruppa på fb, men har skjult den i newsfeeden. Så går jeg heller inn og leser når jeg vil. Den ble litt overveldende en stund.
|
|
#960 |
|
By the Sea
|
![]() |
|
|