Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Lærerstreik!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-14, 22:59   #11
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lærerstreik!

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Merkelig. Jeg er lærer, har vært på forumet siden oppstarten, og har aldri(!) blitt beskylt for å sutre om jobben min. Tvert i mot har jeg fått utrolig mange positive kommentarer de gangene jeg har delt noe fra jobbhverdagen min.

Er vel ikke så merkelig, det er jo ikke likt for alle. Det er jo godt mulig folk synes jeg sutrer mer. Jeg har en tendens til å holde meg unna skoletråder, lese for meg selv, og deretter hisse meg opp og så gripe inn og skrive når begeret har rent over. Etter en særdeles ubehagelig opplevelse (husker ikke hva det dreide seg om nå) i fjor en gang, lovet jeg meg selv å ikke nevne skole med et ord igjen her inne. Det holdt jeg ganske lenge, faktisk helt til denne tråden, tror jeg. Jeg har ikke hatt noen slike opplevelser i etterkant, men i likhet med Matilda kan jeg bli litt overrasket/ skuffa over det jeg oppfatter som manglende forståelse fra enkelte.

Hyacinth er aktiv nå  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:28.