Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ikke råd til klassetur - så utrolig modig å si ifra!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-14, 17:00   #10
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ikke råd til klassetur - så utrolig modig å si ifra!

Opprinnelig lagt inn av Señora, her.

Jeg boikotter opplegget av hensyn til de som ikke har råd. Det er elever på det trinnet som ikke har råd til dette opplegget. Det er de jeg velger å støtte ved å ikke bidra til at min sønn får reise. Da blir det mindre synlig også tenker jeg.

Men da blir man jo dårlig mor Spesielt når man har en sønn med Aspergers som får en unik sjanse til å sosialisere seg. Med mindre man får SMS fem dager før avreise med at det er umulig å få romfordelingen med mindre du deler rom med nevnte sønn for bare 2400 kroner ekstra (sønnen som også blir bilsyk, og derfor må sitte sammen med mamma på forreste sete mens alle de andre ungdommene sitter bak i bussen), slik at det egentlig blir en mor-sønn tur.

Neste gang er det pappa sin tur. Med mindre jeg orker å gjøre opprør.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:38.