|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva er "vanlig" hotellovernatting-grense?Fikk ikke formulert mer vettugt, men saken er som følger: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er "vanlig" hotellovernatting-grense?Du bør nok rekne 1000-1200 kr natta dersom du skal ha eit ok hotell. Dersom du vil ha luksus må du nok opp i 1500 og meir per natt. Og hugs at det sikkert er veldig mange som skal ha overnatting i Oslo den helga! Sikkert lurt å bestille no.
![]() |
#3 |
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er "vanlig" hotellovernatting-grense?En eller to netter?
![]() |
#4 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Hva er "vanlig" hotellovernatting-grense?1000 kroner natten er vel sjelden? 1200-1400 er mer vanlig, tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hva er "vanlig" hotellovernatting-grense?Jeg gikk inn på booking.com, for å få noen av de "fine" hotellene må du betale ganske mye. Jeg synes vel 2000 er i øvre sjiktet av hva jeg kunne tenke meg.
![]() |
#7 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hva er "vanlig" hotellovernatting-grense?Det er ikke så mye ledig den helgen, men jeg ser de har ledig på First hotell Millennium, 1246,- pr. natt, det er et veldig greit hotell og fin beliggenhet.
![]() |
#8 |
sukk
![]() Sv: Hva er "vanlig" hotellovernatting-grense?First Hotel Millenium er veldig greit! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Hva er "vanlig" hotellovernatting-grense?Vet ikke pris men anbefaler Gabels hus. Nydelig og perfekt for en miniweekend for to. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hva er "vanlig" hotellovernatting-grense?Gabelshus har ikke ledig den helgen, det var det første jeg hadde tenkt å anbefale.
![]() |
#11 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva er "vanlig" hotellovernatting-grense?Hvis du önsker deg noe ekstra utenom det vanlige for en kjaerestehelg, ville jeg droppet alle moderne kjedehoteller med businesshotell-stil om du skjönner. Jeg har lyst til aa bo paa The Thief neste gang jeg kommer til Oslo, men der koster billigste rom 2000. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hva er "vanlig" hotellovernatting-grense?Mannen min har tatt meg med på oppgradert rom på The Thief (fikk ikke lov å spørre hva det kostet) og oppgradert rom på Comfort Østbanehallen (kostet under tusenlappen), og jeg likte nesten det siste bedre enn det første. The Thief ble nesten for mye av det gode, og frokosten på Comforthotellet var minst like god som hos tyven.
![]() |
#13 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva er "vanlig" hotellovernatting-grense?Ja, kanskje heller et oppgradert rom på et rimeligere hotell enn et kott på et dyrt ett?
![]() |
#14 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hva er "vanlig" hotellovernatting-grense?Bor dere litt utenfor sentrumskjernen kan dere nok få rom ned til 1.000,- pr natt, type Helsfyr, Alna. Rica Helsfyr er ett typisk forretningshotell, men de har en fantastisk bra frokost.
![]() |
#16 |
sukk
![]() Sv: Hva er "vanlig" hotellovernatting-grense?Oj, sist jeg sjekket kostet standardrom på The Thief 3400. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() Sv: Hva er "vanlig" hotellovernatting-grense?Takk for tips kjære dere, keep'em coming! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hva er "vanlig" hotellovernatting-grense?
Han booket via jobben, for alt jeg vet har de avtaler.
![]() |
#19 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva er "vanlig" hotellovernatting-grense?For to netter på østbanehallen så er det ca 2500 for et Superior-rom, det er jo ikke så ille?
![]() |
#20 |
![]() Sv: Hva er "vanlig" hotellovernatting-grense?
Og de var fine!! Tror vi har en vinner!! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|