Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Besseggentur, hva slags sko bør man ha?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-14, 08:51   #7
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Besseggentur, hva slags sko bør man ha?

Jeg pleier å bruke trail runners (bilde 2) eller tur-joggesko (bilde 1) med bra såle når jeg går i fjellet. Og ofte vanlige joggesko eller sandaler også. Sistnevnte to dog ikke hvis jeg skap gå mye på stein/i ur. Det er etterhvert blitt sjelden at jeg bruker tradisjonelle fjellstøvler, selv når jeg bærer tung sekk foretrekker jeg lettere tursko. Vet det anbefales å ha god støtte for anklene når man bærer tungt og/eller går i vanskelig terreng, men jeg har aldri hatt problemer med å tråkke over eller vrikke så det har gått bra.

Går mye i fjellet, både i Norge og utenlands, og de to skoene jeg bruker mest er disse:

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:57.