|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Departementstopp kalte universitetsrektor «hun frøkna der»For meg også, him, absolutt, men noen ganger er formen så dårlig (eller ødelegger så mye, i alle fall for meg) at jeg ikke helt klarer å få med meg innholdet. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
can-jur
|
Sv: Departementstopp kalte universitetsrektor «hun frøkna der»
Men det finnes da knapt nok et eneste innlegg på FP som er slik?
|
|
|
|
#45 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Departementstopp kalte universitetsrektor «hun frøkna der»Det er selvsagt ikke noe galt i å glemme et navn, men da bruker man jo en respektfull omtale som alternativ. Om man ønsker å være respektfull, vel og merke.
|
|
|
|
#46 |
|
Halloen!
Hvis jeg skulle oppsummere mine tanker og følelser rundt Frp-ere som sier og gjør mange dumme/slemme/ugjennomtenkte ting og deretter prøver å bortforklare med hel-og halvløgner/skylde på andre, tror jeg det måtte bli denne: |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Sånn passe sane
|
OK, nå skjønner jeg ikke hva vi diskuterer lenger. Var det ikke noen som skrev om forakt her på FP? Jeg snakker altså ikke om FrP.
|
|
|
#48 |
|
Halloen!
Jeg snakket om Frp, og oppfattet det som om det var de som ble omtalt i forbindelse med ordet forakt. Jeg føler, som regel, ikke forakt for enkeltpersoner i Frp, det blir mer en " |
|
|
|
|
|
#49 |
|
This is normal!
|
Da tror jeg du leste him feil.
Hun mener det er en stabil trend at vi viser forakt for de som ikke skriver korrekt eller kan debattere. Jeg er ikke enig.
|
|
|
|
#50 |
|
heimføing
|
Sv: Departementstopp kalte universitetsrektor «hun frøkna der»Jeg synes nå forakt var å ta noe hardt i, men jeg kan skjønne hva him forsøker å si. |
|
|
|
![]() |
|
|