|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Tursko til bhg-ungerMå nok ta de med meg i butikk ja. Den ene har smale føtter og den andre litt brede, men de bruker omtrent samme str nå så de kommer sikkert ikke til å kunne bruke samme sko.
|
|
|
#22 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tursko til bhg-ungerJeg ville også fått for en sko med Gore-tex membran, (evnt annen membran som også er 100% vanntett) da gjerne en halvhøy modell. Hva som passer bena til barna dine derimot er vanskelig å si så jeg vil jo aller helst anbefale at du tar barna med for prøving selv om det kan være pes. Alternativet er selvsagt å handle uten barna, prøve hjemme og dra tilbake for evnt bytte om str eller modell blir feil. Jeg valgte ofte det siste selv. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
I mål
|
Sv: Tursko til bhg-unger
Jeg kjøpte også disse til lillesøster i høst (i rååååsa da...) og er foreløpig veldig fornøyd. De er romsligere enn Timberland ja, men da også lettere å få på selv. De er ikke ekstremt store, synes jeg. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Tursko til bhg-ungerViking er etter min erfaring MYE bredere enn Ecco. Sønnen min kan ikke ha Ecco-sko i det hele tatt, men Viking passer fint.
|
|
|
|
#25 |
|
Personlig pessimist
|
Nei, jeg er enig i at det ikke er spesielt billige sko, men gode goretex-sko koster jo såpass om man ikke tilfeldigvis finner på tilbud. Og til det bruket HI skisserer vil jeg jo si goretex må til.
|
|
|
|
#26 |
|
I mål
|
Jada, jeg er helt enig i det altså, var en grunn til at jeg endte med dem selv også. Jeg bare synes Viking hadde bedre priser da storebror var yngre, men mulig jeg husker feil. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Personlig pessimist
|
Ja, men det tror jeg også. Disse var en 100-lapp dyrere enn jeg forventet, hvertfall. Men mulig jeg har vært heldig og alltid fått dem på salg før. Jeg pleier som regel kjøpe sko utenom sesongene, men akkurat i år hadde minsten vokst mer i føttene enn forventet.
|
|
|
|
#28 |
|
I mål
|
Ja, de hadde noen til 100 kroner mindre, men de var lave. Siden dette allerede var par 2 i år, gikk jeg for noen jeg tenkte varte utover høsten. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg fant dem i august til 400, XXL.
|
|
|
#30 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Tursko til bhg-ungerObs har ofte hatt timberland til OK priser.
|
|
|
#35 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tursko til bhg-ungerVi har halvhøye VIKING goretex.
|
|
|
|
#36 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Jeg også, til minstemann. Men følte meg heldig læll, siden Ecco gore tex-skoene til eldste kostet meg 850,- kr(!!). Jeg er i grunnen forberedet på å betale "det det koster" for utstyr til ungene og særlig sko er jo viktig. Men jeg synes i grunnen skoprodusentene/butikkene er rimelig dryge når de tar "voksenpris" på barnesko. Sønnemannen har vokst ca. to størrelser i året de siste årene, og da blir det noen skopar. De tjener rått på meg på Eccobutikken her i byen m.a.o.
|
|
|
#38 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Ikke jeg heller. Bare ser bort
|
|
|
#39 |
|
Englemamma
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tursko til bhg-ungerVi har også de halvhøye Viking Goretex skoene det er linket til lenger opp her, til begge smågutta, vi er veldig fornøyd!
|
|
|
#40 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Begge mine har disse skoene fra Timberland, med borrelås, og ingen av borrelåsene viser antydning til slitasje, selv om det har vært førsteskovalg her helt fra i vår. Minsten tok akkurat i bruk par nummer to av akkurat samme type. Jeg mener vi betalte 399 på XXL.
|
![]() |
|
|