Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Er du ryddig eller rotete?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Hvor ryddig er du, evt. mannen?
Jeg er ryddig 26 11,40%
Jeg er rotete 31 13,60%
Jeg er ryddig med rotete mann 29 12,72%
Jeg er ryddig med ryddig mann 21 9,21%
Jeg er rotete med rotete mann 73 32,02%
Jeg er rotete med ryddig mann 46 20,18%
Annet (spesifiser gjerne nærmere) 21 9,21%
Jeg vil bare se resultatet 5 2,19%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 228. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-07, 12:45   #11
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg er ikke inspirert av flylady, men jeg har hørt om det. Jeg er inspirert av mannen, jeg. Jeg tror kanskje litt av taktikken for å unngå steder hvor rot samler seg opp er å ha steder å gjøre av rotet. Vi har egen posthylle som henger på veggen (med en hylle til hver) og eske med lokk som vi bruker til papir, panteflasker, glass og metall. Når esken er full så tømmer mannen. Ukeshandling er genialt, for småhandling er jammen en tidstyv. Jeg syns dessuten det er lurt med pene skittentøyskurver med lokk. Det å rydde sammen ting uten å rydde vekk og å rydde i skippertak kjenner jeg meg litt for godt igjen i.

Eg svergar på at de må vere vår tvillingfamilie. Alt dette her har vi også; er særlig fornøgd med skittentøy-sorteringa. Brukar sånne gjenvinningsplastdunkar frå IKEA, stabla oppå kvarandre.

Dersom du er inspirert av mannen er han sikkert inspirert av flylady. Berre sjekk eposten hans

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:43.