|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Tørker du snørr av ungen din | |||
Ja, selvfølgelig, jeg følger ekstra med når de er forkjølet |
![]() ![]() ![]() ![]() |
111 | 86,72% |
Bare når det renner inn i munnen |
3 | 2,34% |
Bare den grønne typen |
0 | 0% |
Hvis jeg blir gjort oppmerksom på det |
1 | 0,78% |
Nei, andre gjør det for meg |
0 | 0% |
Nei, de tørker seg selv |
4 | 3,13% |
Ser ikke vitsen, det kommer nytt like etterpå likevel |
0 | 0% |
Nei |
0 | 0% |
Vil bare se resultatet |
2 | 1,56% |
Jeg prøver, men er ikke alltid like flink |
10 | 7,81% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 128. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Tørker du snørr når det renner - på ungen dinHer lærte hun å blåse ut av nesen da hun var litt over året. vitørker sikkert hvert 15 min når hun er forkjølet.. det er så ekkelt med barn med snørr over alt..
![]() |
#43 |
By the Sea
|
![]() Sv: Tørker du snørr når det renner - på ungen dinJeg har snørrfobi - og kan godt finne på å bruke egne klær eller bare hendene mine (urk!) i nødens stund. Snørr må bort!
![]() |
#45 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tørker du snørr når det renner - på ungen dinJeg får "fnatt" av snørrete unger, dessuten kan han bli sår rundt munnen vå gå og snørre sånn.
![]() |
![]() |
#46 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Tørker du snørr når det renner - på ungen dinKleenex med balsam, et av mine viktigste "mammaverktøy"
![]() |
#47 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Tørker du snørr når det renner - på ungen dinJeg får helt hetta om mine unger har snørr rennende så jeg tørker dem hele tiden. Hater å hente Lillemor i barnehagen og se at hun ikke har blitt tørket. Men hun er heldigvis så finslig av seg at hun ordner opp selv stort sett. Hun hater å ha snørr og være møkkete både på fingre og i ansiktet så hun vasker og tørker seg selv som best hun kan.
![]() |
#48 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Tørker du snørr når det renner - på ungen dinlillegutt er så å si aldri snørrete, jeg kan telle på en hånd de gangene han - i løpet av hele sitt liv - har hatt snørr under nesen! Så de få gangene det har skjedd har jeg uten unntak blitt tatt litt på senga, for jeg går slettes ikke rundt med papir i lomma. Men tørke gjør jeg selvsagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
♡
|
![]() Sv: Tørker du snørr når det renner - på ungen dinA er for tiden en snørrfabrikk. Jeg tørker, tar bort med fingrene, vasker med klut et hav av ganger i løpet av dagen!
![]() |
#50 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tørker du snørr når det renner - på ungen dinJeg ser at det er mange som vil få brekninger av mine barn. Jeg tørker snørr når det renner, men det er andre ting jeg må gjøre i løpet av en hverdag enn å gå konstant med snørrfilla og passe på at det ikke renner av noens nese - og det gjør det igrun veldig ofte - så det er ikke alltid jeg rekker å fjerne snørra før andre har sett den.
![]() |
#51 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Tørker du snørr når det renner - på ungen din
Da kan jeg trøste deg med at jeg har hørt at størsteparten av snørret faktisk renner ned i halsen og ikke ut av nesen, så barn får nok styrket imunforsvaret sitt selv om vi tørker bort det som renner ut av nesen
![]() |
#52 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Tørker du snørr når det renner - på ungen dinNei, jeg tørker ikke snørret mitt på ungen min. Jeg tørker meg på et papir. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Tørker du snørr når det renner - på ungen din
![]() |
#54 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Tørker du snørr når det renner - på ungen dinAltså: Jeg tørker jo "vått" snørr når jeg ser det. Men de er jo ike rundt meg hele tiden (ute og leker, i barnehagen, på lekerommet), og rett som det er er det størknet rundt nesa når jeg ser dem. Og da er det ikke nok med papir. Da må det våt klut, makt, gråt og tenners gnissel til.
![]() |
#55 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Tørker du snørr når det renner - på ungen dinJa jeg tørker snørr. Trodde ikke jeg hadde "snørrfobi" før jeg leste denne tråden. Kjenner jeg ble skikkelig kvalm. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|