|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hordene skal ut og fly. Hva må jeg tenke på?For oss går det helt fint å fly i 6-tiden om morgenen. Vi har gjort det flere ganger, og det har gått knirkefritt. Sist ble minsten transport til flyplassen i pysj, og så kledd og stelt etter sikkerhetskontrollen.
![]() |
![]() |
#42 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hordene skal ut og fly. Hva må jeg tenke på?Boarding er instappen på nederlandsk. Det er egentlig ganske festlig, men betyr egentlig bare "step in", stappen betyr altså å ta et steg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hordene skal ut og fly. Hva må jeg tenke på?Å fly hjem 06:40 hadde ikke vært aktuelt for oss. Vi kan fly ut så tidlig, men hjem igjen; nei. Da må man ha et ekstra døgn på hotell som bare blir en halv natt, ingen frokost, dårlig med transport til flyplassen osv.
![]() |
![]() |
#44 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Hordene skal ut og fly. Hva må jeg tenke på?Vi har flydd så tidlig flere ganger og det går helt fint. Fra norsk flyplass, that is. Mellomlandinger går også bra, men direktefly er selvsagt å foretrekke, dog ikke for enhver pris. :gjerrig:
![]() |
|
|