Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Ny hund?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-14, 16:45   #1
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny hund?

Eller portugisisk vannhund.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 18:06   #2
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Eller portugisisk vannhund.

Det er den min datter drar frem som verdens styggeste hund..

Den er jo litt søt, men jeg ser uansett for meg at pelsstellet blir et mareritt Dessuten er den vel ikke så god til å løpe med?

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 18:10   #3
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Puddel har jeg vært innom. I utgangspunktet er jeg også skeptisk (tenker gammel dame ja..), men ser jo at utvalget er noe begrenset når man skal tenke på allergi.

Soft wheaten-terrier kjenner jeg ikke til, men skal se nærmere på den. Den ser ihvertfall søt ut på bilder

Gammel 17-09-14, 19:46   #4
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Den er jo litt søt, men jeg ser uansett for meg at pelsstellet blir et mareritt Dessuten er den vel ikke så god til å løpe med?

Tja, mareritt om man skal ha den klippet til utstillingsfasong, men vi klippet våre ned et par ganger i året, og de siste årene børstet vi de heller aldri.
Det er mange portugisiske vannhunder som gjør det bra i Agility, så jo- jeg er ganske sikker på at de løper helt fint.
Men klart- hvis man syns det er verdens styggeste hund så er det ikke noe poeng å vurdere det, men jeg syns de er verdens vakreste. Ja, og siden de hverken røyter eller sikler som er noe av det ekleste jeg vet så kan jeg ramse opp hauger av andre raser jeg syns er verre.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 19:58   #5
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Tja, mareritt om man skal ha den klippet til utstillingsfasong, men vi klippet våre ned et par ganger i året, og de siste årene børstet vi de heller aldri.
Det er mange portugisiske vannhunder som gjør det bra i Agility, så jo- jeg er ganske sikker på at de løper helt fint.
Men klart- hvis man syns det er verdens styggeste hund så er det ikke noe poeng å vurdere det, men jeg syns de er verdens vakreste. Ja, og siden de hverken røyter eller sikler som er noe av det ekleste jeg vet så kan jeg ramse opp hauger av andre raser jeg syns er verre.

Jeg synes at den er søt altså Og dersom den ikke krever mye pelsstell og kan være med på løpetur, er den absolutt aktuell. Ikke minst liker jeg røyter ikke biten

Gammel 17-09-14, 20:08   #6
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Kan lite om portugisisk vannhund, men kan avkrefte at det er mye pelsstell på puddel. Vi klipper pelsen kort og lar den være slik. Trenger ikke så mye som børste da, engang. Pudler er lynende intelligente og lettlærte.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:29.