|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Märtha og Lisa Williams
Jeg kunne vært supergod og tjent meg styrtrik på dette. Personlig tror jeg det er en kombinasjon av veldig godt utviklet empati (medfødt) og at jeg er vokst opp i et hjem der jeg konstant måtte tolke stemning og sinnelag og en bitteliten feil kunne få enorme konsekvenser. Jeg er rett og slett blitt ekstremt god på å tolke ørsmå nyanser i kroppsholdning, ansiktsuttrykk osv.
|
|
|
|
#62 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Märtha og Lisa WilliamsLiker heller ikke dette med å suge penger utav folk i sårbare situasjoner, der man ikke kanskje ikke klarer å sortere og være realistisk.
|
|
|
|
#63 |
|
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hun kunne sagt fra seg prinsessetittelen og bare kalt seg Martha Behn. Det har gått så mange år, jeg tror det bare hadde vært nevnt i bisetninger: "Tidligere prinsesse Martha som sa fra seg prinsessetittelen... osv" og ikke så mye førstesideoppslag. Hun kunne også bedt arrangører om å ikke omtale henne som tidligere prinsesse i annonser. Men hadde det trukket folk? |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Märtha og Lisa WilliamsTittel eller ikke tittel, hun er datteren til kongen. Å frasi seg en tittel i denne sammenheng blir bare tøvete, hun vil alltid være kongsdatteren som livnærer seg av mumbo-jumbo på godtroende og sårbare folks bekostning.
|
|
|
|
#65 |
|
Off the map.
|
Akkurat det håper jeg også. I kombinasjon med veskebonansaen til MM så bør det jo være et håp.
|
|
|
#66 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Märtha og Lisa WilliamsEr det majestetsfornærmelse å skrive på internett at jeg tror det har rabla fullstendig for dama? |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Märtha og Lisa WilliamsNei, hun er vel ikke majestet? Hun er vel ikke en gang høyhet nå?
|
|
|
#68 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Märtha og Lisa WilliamsJa, nå heter de Soul Spring.
|
|
|
#72 |
|
Unik
Jepsi pepsi.
|
|
|
#73 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Märtha og Lisa WilliamsJeg kjenner at min energi trenger å refreshes. Skal jeg ta en aurarens, kanskje? Eller rett og slett en kopp kaffe og en sjokoladebit? ---->
|
|
|
#74 |
|
Smugleser
|
Sv: Märtha og Lisa WilliamsHjelpes.
|
|
|
#75 |
|
kamerat
|
|
|
|
#76 |
|
Unik
Sv: Märtha og Lisa Williamshttp://soulspring.no/boker/
|
|
|
#77 |
|
Smugleser
|
Sv: Märtha og Lisa WilliamsHeretter mener jeg det også er feil å si at hun ikke spiller på sin prinsesserolle, slik det ble nevnt tidligere i tråden. Dette er hva kjendisen selv skriver på sjelevårens hjemmeside:
|
|
|
#78 |
|
villende
|
Jeg syns du skal lage kaffen på kollodialt sølvvan. Og husk, bare organisk 96 % sjokolade. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jeg tror energiføling og snakking med ånder og engler og døde folk bare er en forsvinnende liten del av fysioterapivirket, så det er nok derfor.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
![]() |
|
|